گوگل مپس بهترین زمان حرکت را به شما می‌گوید

عصر کالا- گوگل یک ویژگی جدید را به گوگل مپس اضافه می کند که نه تنها مسیر و زمان رسیدن به مقصد را می گوید بلکه بهترین زمان حرکت را هم اعلام می کند.

گوگل مپس بهترین زمان حرکت را به شما می‌گوید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، گوگل یک ویژگی جدید را به گوگل مپس اضافه می کند که نه تنها مسیر و زمان رسیدن به مقصد را می گوید بلکه بهترین زمان حرکت را هم اعلام می کند.

    این ویژگی فقط برای کاربران اندروید این اپلیکیشن در دسترس است و هنگامی که مقصد را وارد می کنید، ظاهر می شود. همراه با نشان دادن زمان برآورد شده و فاصله زمانی معمول، یک نوار جدید نشان داده خواهد شد که نشان دهنده زمان نسبی سفر است. این نوار را به رنگ های سبز و زرد یا قرمز نشان می دهد که میزان ترافیک را نشان می دهد.

    البته این قابلیت بسیار دقیق نیست و اشکالاتی دارد. مثلا، گوگل به شما می گوید که اگر نیم ساعت زودتر راه افتاده بودید، سریع تر می رسیدید اما تفاوت زمانی را به شما نمی گوید. با این حال، این قابلیت برای مشخص کردن زمان سفر بسیار کارآمد خواهد بود.

    ویژگی جدید تخمین بهترین زمان، در دسترس کاربران اندروید این اپلیکیشن قرار گرفته ولی هنوز مشخص نیست این قابلیت چه موقعی به کاربران آی او اس این نرم افزار اضافه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر