شیائومی دسته سلفی جدیدی با ریموت کنترل بلوتوث جداشونده معرفی کرد

عصر کالا- شیائومی یک دسته‌ی مخصوص سلفی به نام می‌سلفی استیک (Mi Selfie Stick) معرفی کرد که می‌توان از آن به عنوان پایه‌ی گوشی نیز استفاده کرد.

شیائومی دسته سلفی جدیدی با ریموت کنترل بلوتوث جداشونده معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت، اگر به دنبال خرید یک دسته‌ی سلفی هستید، احتمالا محصول جدید شیائومی نظر شما را جلب خواهد کرد؛ چراکه با استفاده از آن می‌توانید راحت‌تر به ثبت سلفی بپردازید و در مواقع مورد نیاز آن را به یک سه‌پایه برای گوشی خود تبدیل کنید. این محصول همچنین یک ریموت کنترل بلوتوث جداشونده دارد. می‌سلفی استیک هم اکنون در کشور چین عرضه شده است و علاوه بر سلفی‌دوستان، برای عکاسان موبایلی نیز می‌تواند کاربردی و مفید واقع شود. امید می‌رود که این محصول در آینده در سایر نقاط جهان نیز عرضه شود.

    سلفی استیک شیائومی در واقع یک محصول دو در یک است؛ چراکه هم می‌توان به عنوان یک دسته‌ی سلفی از آن استفاده کرد و هم می‌توان به عنوان یک سه‌پایه‌ی گوشی‌های موبایلی از آن بهره گرفت و در واقع روش استفاده از این محصول، بستگی به این دارد که بخواهید از چه چیزی عکس بگیرید. همچنین اگر باید عکس خود را از فاصله‌ای دورتر از محل تهیه کنید، می‌توانید از ریموت کنترل بلوتوث جداشونده‌ی محصول مورد بحث استفاده کنید و از راه دور امکان ثبت عکس خواهید داشت. دهانه‌ی می‌سلفی استیک امکان چرخش 360 درجه دارد؛ بنابراین می‌توانید برای ثبت تصاویر پانوراما نیز از آن بهره ببرید. گیره‌ی این محصول قابل تنظیم است و امکان نگه‌داشتن گوشی‌هایی به ابعاد 89 میلی‌متر تا 56 میلی‌متر دارد.

    می‌سلفی استیک از جنس آلومینیوم تولید شده است و در مواقع استفاده نکردن می‌توان آن را تا کرد. ابعاد کوچک این محصول باعث می‌شود تا بتوانید به‌راحتی در همه جا آن را با خود همراه داشته باشید. وزن این دسته‌ی سلفی فقط 155 گرم است و در جیب یا کیف شما بدون هیچ مشکلی جا می‌شود. این گجت از طراحی ضد لغزش بهره می‌برد و به همین دلیل حتی اگر در محیط مورد نظر کمی باد بوزد، مشکلی برای ثبت تصاویر با ثبات و باکیفیت نخواهید داشت. البته باید در نظر داشته باشید که این محصول در واقع برای استفاده در محیط‌های داخلی در نظر گرفته شده است و اگر قصد دارید در محیط‌های نامساعد از آن بهره ببرید، بهتر است از سه‌پایه‌های دیگری استفاده کنید.

    امکان اتصال ریموت کنترل بلوتوث این محصول با تمامی دستگاه‌هایی که از اندروید 4. 3 یا جدیدتر بهره می‌برند، وجود دارد. می‌سلفی استیک در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است و از همین حالا کاربران چینی می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این محصول حدود 13 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر