اولین تصاویر رسمی از پرچمدار شیائومی Mi ۱۰ منتشر شد

عصر کالا- جدیدترین عکس‌های منتشر شده از پرچمدار شیائومی، وجود تفاوت‌هایی را با مدل سال قبل آشکار می‌کند.

اولین تصاویر رسمی از پرچمدار شیائومی Mi ۱۰ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شرکت شیائومی یک شرکت چینی است که اولین بار در سال 2011 گوشی‌های هوشمند خود را به بازار جهانی وارد کرد. مدیر عامل این شرکت لی جون نام دارد، او که بنیان گذار این شرکت است توانسته کمپانی شیائومی را به یکی از قطب‌های اقتصاد چین تبدیل کند. جالب است بدانید وی توانسته است مقام بیست و سومین مرد ثروتمند چین را در عرض کم‌تر از یک دهه به خود اختصاص دهد.

    شکل نهایی پرچمدار شیائومی یک راز است

    به نظر می‌رسد که جدیدترین پرچمدار در حال عرضه شیائومی، گوشی Mi 10، تا اواخر ماه آینده به دنیا معرفی و عرضه شود. ما تاکنون اطلاعات زیادی از این عنوان کسب کرده‌ایم و تصاویر مختلف زیادی از قسمت‌های متفاوت این محصول دیده‌ایم، اما این اولین بار است که یک تصویر کامل از این گوشی منتشر می‌شود  و گفتنی است که این محصول با آنچه انتظار می‌رفت، کمی تفاوت دارد.

     

    طبق تصاویر فاش شده قبلی که به دستمان رسیده بود، صفحه نمایش گوشی Mi 10 قرار بود بدون هیچ برش و یا خمیدگی در کناره‌ها به بازار عرضه شود. در واقع تصاویر پیشین نشانگر صاف بودن و یک دست بودن محصول بود. بعضی از منابع خبری معتقدند که عکس‌های پیشین مربوط به عنوان Mi 10 Pro است و دلیل تمام تفاوت‌ها آن است. چرا که مدیرعامل شرکت شیائومی، وجود نسخه Pro را تائید کرده است. در این صورت منطقی به نظر می‌آید که ما شاهد یک سری تفاوت‌ها در این تصاویر باشیم. البته باید گفت که پشت این گوشی همان شکلی است که ما در تصاویر پیشین شاهد آن بوده‌ایم. این یعنی ترتیب قرار گیری دوربین‌ها همان چیزی است که پیش‌تر راجع به آن صحبت کرده بودیم.گفتنی است که این امکان وجود دارد که تصاویری که الان مشاهده می‌کنید کاملا درست نباشند و یا مربوط به عنوان دیگری باشد. چرا که این تصاویر از سوی مسئولین شزکت پخش و یا تائید نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر