اطلاعات جدید از صفحه نمایش و باتری شیائومی Mi Max ۳

عصر کالا- به تازگی اطلاعات جدیدی از صفحه نمایش و باتری تلفن هوشمند شیائومی Mi Max ۳ منتشر شده است.

اطلاعات جدید از صفحه نمایش و باتری شیائومی Mi Max ۳
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن هوشمند شیائومی Mi Max 2 در ماه ژوئن گذشته با صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح 1080x1920 و چیپ‌ست Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625 عرضه شد. صفحه نمایش این گوشی بزرگ است اما نه به اندازه صفحه نمایش 7 اینچی تلفن هوشمند Mi Max 3 که شایعه شده است.

    اگر این شایعه درست باشد، Mi Max 3 علاوه بر صفحه نمایش 7 اینچی، از نسبت ابعاد صفحه نمایش 18 در 9 و وزن کمتر و پنل نازکتری نسبت به دو مدل قبل بهره می برد. احتمالا وضوح نمایشگر این تلفن هوشمند معادل +1080x2160 FHD و ظرفیت باتری آن 5500 میلی آمپر باشد که زمان استفاده کاربران از گوشی را در طی روز به شدت افزایش می دهد.

    گمانه زنی های صورت گرفته می‎گوید Mi Max 3 در دو نوع ارائه می شود. یکی از پلتفرم Snapdragon 630 با پردازنده هشت هسته ای و گرافیک Adreno 508 طراحی شده است و دیگری مجهز به پلتفرم Snapdragon 660 با پردازنده هشت هسته ای و گرافیک Adreno 512 است.

    انتظار می رود این گوشی در ماه ژوئن سال 2018 میلادی عرضه شود، اما Mi Max 3 نخستین تلفن هوشمند این شرکت برای فروش در ایالات متحده امریکا نیست. پیشتر گفته شد که وانگ سیان مدیر عامل شرکت شیائومی، در تلاش است تا با مذاکره و همکاری با Verizon و AT & T تلفن های هوشمند خود را در ایالات متحده امریکا نیز به فروش برساند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر