گیرنده‌ی جدید بلوتوث شیائومی، زیبا و ارزان

عصر کالا- شیائومی گیرنده‌ی بلوتوث هدفون خود را با قیمت ۱۵ دلار وارد بازار کرده است.

گیرنده‌ی جدید بلوتوث شیائومی، زیبا و ارزان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، اگر بخواهید به یک دستگاه پخش که بلوتوث ندارد، صدایی منتقل کنید، باید به دنبال کابل‌های هدفون بگردید. با این حال، راه ساده‌تری هم وجود دارد، می‌توانید یک گیرنده‌ی بلوتوث هدفون به دستگاه خود متصل کنید و همانطور که در خانه راه می‌روید، با گوشی یا آیپاد خود، موسیقی را هم کنترل کنید و دیگر درگیر سیم‌ها نباشید.

    اگر سری به بازار بزنید تا یک گیرنده‌ی بلوتوث هدفون بخرید، مدل‌های بسیار زیادی می‌بینید. شرکت‌های زیادی آمده‌اند و یک جک AUX را به یک گیرنده‌ی بلوتوث متصل کرده‌اند و آن را با قیمت بالایی می‌فروشند. با این حال، گیرنده‌ی بلوتوث شیائومی نه تنها از تمام رقبای خود زیباتر است، بلکه قیمت پایین‌تری هم از تمام آن‌ها دارد.

    شیائومی گیرنده‌ی بلوتوث هدفون خود را با قیمت 99 یوان (چیزی حدود 15 دلار) وارد بازار کرده. این گیرنده، از نظر ظاهری بسیار شیک طراحی شده.

    گیرنده‌ی بلوتوث شیائومی فقط 10 گرم وزن دارد و طبق ادعای شرکت سازنده‌اش، می‌توان تا 5 ساعت از آن استفاده کرد. این گیرنده هم‌چنین توسط یک رابط Micro USB شارژ می‌شود و از بلوتوث نسخه‌ی 4٫2 پشتیبانی می‌کند. شیائومی مشخصا اشاره کرده که این گیرنده بلوتوث از قابلیت‌های هدفون‌های اپل، مثل کم و زیاد کردن صدا، پشتیبانی نمی‌کند.

    احتمال اینکه این گیرنده خارج از چین عرضه شود، زیاد نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر