انتشار تصویر مرموز ثبت شده با یکی از گوشی‌های شیائومی

عصر کالا- معاون مدیر شیائومی تصویر ثبت شده توسط یکی از گوشی‌های مرموز این شرکت را در صفحه خود در شبکه اجتماعی منتشر کرد.

انتشار تصویر مرموز ثبت شده با یکی از گوشی‌های شیائومی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده تلفن‌همراه در عصر حاضر است. این شرکت را می‌توان به دلیل فروش بالایی که دارد جزو موفق‌ترین‌ها در بین رقبای موجود دانست. این شرکت از استراتژی همیشگی چینی‌ها یعنی محصولات مقرون به صرفه استفاده می‌کند. به تازگی خبر جدیدی از این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که برای بعضی از کاربران از یک گوشی مرموز خبر می‌دهد.

    لو ویبینگ، معاون رئیس شیائومی و مدیرکل ردمی، با انتشار تصاویری در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «در پکن برف می‌بارد، به هر حال گوشی جدید بسیار خوب کار می‌کند.» عکس‌های ضمیمه شده به پست وی وضوح کامل ندارند، اما دامنه بزرگنمایی چشمگیری را نشان می‌دهند.

    اما سوالی که برای بسیاری از کسانی که صفحه مجازی وی را دنبال می‌کنند ایجاد شده این است که اصلا این فرد درباره چه گوشی صحبت می‌کند. احتمال دارد این دستگاه شیائومی می 10 پرو یا نسخه غیر پرو آن باشد. ما می‌دانیم که این دستگاه دارای دوربین اصلی 180 مگاپیکسلی است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی قابل استنادی برای زوم اپتیکال آن در دسترس نیست. ممکن است این گوشی از زوم 5 برابری خود را از دوربین گوشی می‌نوت 10 قرض گرفته باشد یا به طور کلی از یک ماژول دیگر استفاده کند. متاسفانه اطلاعاتی درباره این مسئله وجود ندارد در نتیجه نمی‌توانیم جزئیات دقیق مشخصات دوربین این دستگاه مرموز را بدانیم.

    علاوه بر دستگاه یاد شده گوشی ردمی k30 پرو نیز در راه است، اما شواهد موجود از این گوشی به ما از وجود یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خبر می‌دهد و هیچ حرفی از لنز تله‌فوتو وجود ندارد. انتظار می‌رود شیائومی از مدل جدید می 10 در 14 فوریه (جمعه هفته آینده) رونمایی کند. گوشی ردمی k30 نیز به نظر می‌رسد در ماه جاری معرفی شود. از آنجایی که ما این شرکت را می‌شناسیم مطمئنا فیلم‌ها و تصاویر تبلیغاتی زیادی از این دستگاه‌ها در راه هستند و در چند روز آینده اطلاعات رسمی نسبتا زیادی از آن‌ها منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر