شیائومی درصدد ورود به بازار تلفن همراه آمریکا

عصر کالا- پس از کسب موفقیت های فراوان شیائومی در کشور خود، هم اکنون این برند چینی اعلام کرده است که می خواهد به بازار تلفن همراه و سایر گجت های الکترونیکی ایالات متحده آمریکا ورود پیدا کند.

شیائومی درصدد ورود به بازار تلفن همراه آمریکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، پس از آنکه برند تقریبا نو ظهور شیائومی در کشور مادری خود یعنی چین به موفقیت و میزان فروش بسیار بالایی دست افت، هم اکنون تصمیم گرفته است بازار آمریکا را نیز به تسخیر خود درآورد.

    شیائومی بدین منظور قصد دارد در ابتدا محصولات الکترونیکی و گجت های هوشمند خود را به فروش برساند و سپس گوشی های هوشمند و پرچمدار خود نظیر میت 10 پرو را به بازار این کشور تزریق کند.

    به همین ترتیب شیائومی با اپراتورهای ورایزن و AT&T نیز در حال همکاری است تا بتواند با کمک آنها محصولات خود را برای مشتریان و طرفداران آمریکایی نیز عرضه کند. پش بینی می شود، شیائومی با ورود و پاگذاشتن بر خاک آمریکا حتی از همتای چینی خود یعنی هووآوی نیز پیشی خواهد گرفت و کار را برای اپل و سامسونگ سخت و دشوار خواهد کرد و احتمالا بسیاری از کاربران و مشتریان آمریکایی نیز به محصولات با کیفیت و نسبتا ارزان تر این برند چینی گرایش پیدا خواهند کرد.

    شیائومی به منظور شروع این رقابت گسترده، تصمیم گرفته است که فروشگاه‌های خرده فروشی متعددی را در خاک کشور ایالات متحده آمریکا راه اندازی کند تا بتواند به خوبی تمامی محصولات خود را عرضه کند و کاربران آمریکایی نیز به این فروشگاهها دسترسی مناسبی داشته باشند.

    بنابراین بر اساس اظهارات مدیرعامل شیائومی، این شرکت قصد دارد طی دو سال آینده پرچمداران خود را در کشور آمریکا ارائه و عرضه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر