قیمت شیائومی می ۶ و می ۶ پلاس فاش شد

عصر کالا- قیمت دو گوشی‌هوشمند جدید شیائومی یعنی می ۶ و می ۶ پلاس فاش شد. بدین ترتیب گفته می‌شود مدل پایه‌ی این محصول با قیمت ۲۹۰ دلار به‌فروش خواهد رسید.

قیمت شیائومی می ۶ و می ۶ پلاس فاش شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، امسال گوشی‌های هوشمند پرچمدار کمپانی‌های مختلف در زمینه‌های گوناگونی با یک‌دیگر رقابت خواهد کرد که از جمله می‌تاون به استفاده از نمایشگر‌های بزرگ، سخت‌افزار قدرتمند، بهره بردن از سبک طراحی مدرن و ... اشاره کرد. گوشی‌هوشمند شیائومی می 6 یکی از همین پرچمداران است که در کنار پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8، جزء اولین محصولاتی است که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. به‌دنبال معرفی گلکسی اس 8 در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین) احتمالا گوشی‌هوشمند شیائومی می 6 نیز در ماه آینده رونمایی خواهد شد.

    اما همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار، مشخصات و ویژگی‌های گوشی می 6 شیائومی نیز پیش از رونمایی رسمی فاش شده و حالا مجددا شاهد لو رفتن قیمت این محصول هستیم. باید اشاره کنیم که علاوه بر فاش شدن قیمت مدل معمولی شیائومی می 6، قیمت در نظر گرفته شده برای مدل می 6 پلاس که احتمالا از نمایشگری 5.7 اینچی بهره خواهد برد نیز اعلام شده است. بنا به جدیدترین خبر منتشر شده انتظار می‌رود این دو گوشی‌هوشمند در سه مدل در دسترس کاربران قرار گیرند. گوشی‌هوشمند می 6 در مدل‌های 4 گیگابایت رم/32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت 290 دلار به فروش خواهد رسید. علاوه بر این مدل 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این محصول با قیمت 333 دلار عرضه خواهد شد و در نهایت مدل 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دستگاه با 391 دلار قیمت خواهد داشت.

    از سوی دیگر مدل پایه‌ی گوشی‌هوشمند شیائومی می 6 پلاس در مدل 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی با قیمت 377 دلار و مدل 6 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این محصول با قیمت 435 دلار به‌فروش خواهند رسید. افزون بر این، مدل دیگری از می 6 پلاس با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی با قیمت 507 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

    اٰلبته در حال حاضر نمی‌توان از صحت کامل این اطلاعات اطمینان حاصل کرد، اما در صورتی که قیمت‌های فاش شده برای گوشی‌هوشمند می 6 و می 6 پلاس واقعی باشند، این دو دستگاه از جمله ارزان‌ترین گوشی‌های پرچمداری به‌شمار خواهند رفت که به پردازنده‌ی اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه و سایر قابلیت‌های محصولات بالا‌رده مجهز شده‌اند. باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید هنوز مشخص نشده که آیا مدل پایه‌ی گوشی‌هوشمند شیائومی می 6 نیز با پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 عرضه خواهد شد یا از پردازنده‌ی قدیمی‌تر اسنپدراگون 821 بهره خواهد برد. علاوه بر این شایعاتی وجود دارد اعلام می‌کنند پرچمدار جدید کمپانی شیائومی در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد که از جمله می‌توان به رنگ قرمز اشاره کرد. هم اکنون مدت زیادی است که بسیاری از کاربران برای دو پرچمدار جدید سامسونگ و شیائومی یعنی گلکسی اس 8 و می 6 صبر کرده‌اند و امیدواریم پس از این همه مدت با محصولاتی شایسته مواجه شویم که ارزش این صبر طولانی را داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر