قیمت و برخی مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ۵ ایکس لو رفت

عصر کالا- به تازگی اطلاعات مربوط به قیمت و برخی مشخصات گوشی شیائومی ۵ ایکس (Xiaomi ۵X) به عنوان اولین محصول از زیرمجموعه جدید شیائومی لو رفته است که از توسعه تلفن هوشمندی قدرتمند خبر دارد.

قیمت و برخی مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ۵ ایکس لو رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، پیش از این تصویر می‌شد گوشی جدید شیائومی با نام ایکس 1 معرفی می‌شود. ولی با توجه به تصویر پوستری که اخیرا از کشور چین منتشر شده است باید در انتظار معرفی گوشی شیائومی 5 ایکس در آینده نزدیک باشیم.

    شیائومی برای تبلیغ گوشی جدید خود از یکی از بازیگران محبوب چینی با نام کریس وو (Kris Wu) کمک گرفته است. در واقع تبلیغ برند جدید شیائومی توسط آقای وو، اتمام قرارداد او با هواوی برای تبلیغ محصولات آنر را نشان می‌دهد.
    بر اساس اطلاعات موجود، شیائومی 5X با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، تراشه اسنپدراگون 625 و 4 گیگابایت حافظه رم تولید خواهد شد. به علاوه، در پوستر لو رفته از چین، دوربین پشتی دوگانه این گوشی در کنار صورت کریس وو دیده می‌شود که احتمالا با قابلیت زوم پنج مرحله‌ای اپتیکال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

    هفته گذشته نیز تصویری از یکی از گوشی های مرموز شیائومی با دوربین دوگانه پشتی و فلاش دوتایی دوال تن منتشر شد که با اطلاعات فعلی هم‌خوانی دارد. در این عکس، خطوط آنتن در قسمت‌هایی بالایی و پایینی لبه‌های گوشه قرار گرفته‌اند. همچنین عدم وجود سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، تعبیه آن در بخش جلویی را نشان می‌دهد.
    انتظار می‌رود این گوشی باریک و فلزی در رنگ‌های طلایی و مشکی و با قیمت پایه 1999 یوان (تقریبا 296 دلار) روانه بازار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر