طراحی گوشی Redmi Note ۵ شرکت شیائومی فاش شد +تصاویر

عصر کالا- سرانجام تصاویر گوشی هوشمند Redmi Note ۵ شرکت شیائومی فاش شد و طراحی آن را به نمایش گذاشت.

طراحی گوشی Redmi Note ۵ شرکت شیائومی فاش شد +تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته احتمالاتی مبنی بر عرضه نسخه جدید گوشی پرچمدار شیائومی یعنی Redmi Note 5 در خبرگزاری‌ها منتشر شد. این احتمالات بر اساس ثبت تاییدیه دو گوشی شرکت شیائومی در آخرین روزهای سال 2017 توسط موسسه 3C چین بسیار داغ شد.

    حال پس از گذشت 2 ماه، تصاویری از گوشی نسل جدید شرکت شیائومی منتشر شده است. این تصاویر نشان‌دهنده گوشی ای هستند که دارای طراحی بخصوصی است. حاشیه های بالا و پایین این گوشی بسیار ظریف و نازک طراحی شده‌اند؛ و دقیقا مانند طراحی حاشیه‌های دو گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S9 در نظر گرفته شده است.

    تصاویر پشت قاب این گوشی نیز خبر از یک دوربین دوگانه دارد که در بالای حسگر اثر انگشت این گوشی قرار گرفته است. هرچند که این تصاویر با تصاویر پیشین فاش شده از Redmi Note 5 تفاوت‌هایی دارد اما تجربه نشان داده که گوشی های هوشمند همیشه در هنگام عرضه با رندرهای فاش شده آنها مطابقت 100 درصد ندارند.

    پیش‌بینی می‌شود که گوشی Redmi Note 5 شیائومی مجهز به صفحه نمایش 5.99 اینچ LCD با وضوح تصویر 1080 در 2160 پیکسل باشد. همچنین این گوشی احتمالا مجهز به پردازنده Snapdragon 636، حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی خواهد بود. باتری با ظرفیت 4,100 میلی‌آمپری و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی این گوشی پرچمدار محسوب می‌شود.

    گفتنی است؛ احتمال رونمایی شیائومی از پرچمدار جدیدش در جشنواره MWC 2018 بسیار بالاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر