معرفی بهترین اسمارت فون‌های کامپکت سال ۲۰۱۷

عصر کالا- این روزها بازار فبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ به‌شدت داغ است و اکثر افراد تمایل عجیبی به گوشی‌های هوشمند بزرگ پیدا کرده‌اند.

معرفی بهترین اسمارت فون‌های کامپکت سال ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ بیشتر برای تماشای فیلم و عکس بسیار مناسب هستند اما خوش‌دست نبوده و در جیب و در دست به‌خوبی جا خوش نمی‌کنند.

    برخلاف موج عمومی گرایش به گوشی‌های بزرگ، برخی از افراد هنوز شیفته گوشی‌های جمع‌وجور و کوچکی هستند که به‌راحتی در دست و یا جیب جا می‌شوند، این افراد در ستایش گوشی‌های کوچک می‌گویند که این گوشی‌ها به‌شدت برای عکاسی موبایل مناسب هستند و به‌سادگی می‌توان آن‌ها را در دست گرفت، حمل کرد و از آن‌ها استفاده کرد هرچند شاید برای تماشای فیلم مناسب نباشند اما این کوچولوهای دوست‌ داشتنی دل خیلی از کاربران را برده‌اند. از میان گوشی‌های خوش‌نام و برتر بازار هنوز هم می‌توان گوشی‌های جمع‌وجور و جذاب سال 2017 را برگزیده و نام برد؛ این شما و این برترین گوشی‌های جمع‌وجور و کوچک در سال 2017:

    آیفون 7/آیفون 6s/ آیفون SE

    اپل از معدود کمپانی‌هایی است که به تولید گوشی‌های کوچک علاقه داشته و این علاقه را همچنان حفظ کرده است. اپل با تولید آیفون‌های کوچک دوست‌داشتنی و قدرتمند خود تجربه جدیدی از گوشی‌های کوچک کاربردی را در مقابل کاربران گذاشته است. آیفون SE چهار اینچی و آیفون 7 و 6s با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی از جمله کوچولوهای دوست‌داشتنی و محبوب اپل هستند. در این میان آیفون SE هم کوچک‌تر بوده و هم قیمت مناسب‌تری دارد؛ ضمن اینکه به‌تازگی نیز نسخه‌های 32 و 128 گیگابایتی آن رونمایی شده است؛ قیمت آیفون 6s نیز با نمایشگر 4.7 اینچی و پشتیبانی از کیفیت 4K و تصاویر Live اپل از 550 دلار آغاز می‌شود. در نهایت آیفون 7 در این فهرست قرار می‌گیرد که علاوه بر تازه‌کار بودن در میان دو گوشی قبلی بهترین عملکرد، دوربین، باتری و پردازنده را دارد و قیمت آن نیز 650 دلار و گران‌تر از سایرین است.


    پیکسل گوگل

    هرچند پیکسل گوگل به ظرافت و کوچکی آیفون‌های اپل نیست اما کوچک و جمع‌وجور بوده و در فهرست قرار می‌گیرد. عملکرد فوق‌العاده این گوشی را در میان اندرویدی‌ها سرافراز و بهترین دوربین را نصیب خود کرده است. پیکسل گوگل صفحه‌نمایش 5 اینچی دارد و خوش‌دست بوده ولی قیمت آن تا حدودی گران است و 650 دلار برای خرید این گوشی هوشمند خوش‌دست باید خرج کرد.

    نسخه 2017 گلکسی A3 سامسونگ

    مگر می‌شود رقابت بین کمپانی‌های بزرگ باشد و سامسونگ حرفی برای گفتن نداشته باشد، البته سامسونگ بیشتر با گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ شناخته می‌شود اما نسخه 2017 گوشی گلکسی A3 خود را جمع‌وجور و کوچک روانه بازار کرده است. این گوشی اقتصادی دارای طراحی فلزی و شیشه‌ای بوده، در برابر آب مقاوم است و به پورت USB-C و رابط کاربری مدرن سامسونگ مجهز شده دارای صفحه‌نمایش 4.7 اینچی است.


    شیائومی Redmi 4 Prime

    اقتصادی‌ترین گزینه این فهرست Redmi 4 Prime است چرا که با 200 دلار می‌توان این گوشی را خریداری کرد.

    نمایشگر 5 اینچی، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 625 از ویژگی‌های این کوچولوی ارزان‌قیمت است که در فهرست برترین گوشی‌های جمع‌وجور امسال قرار می‌گیرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر