Xiamo Mi ۸ وارد بازار شد

عصر کالا- شیائومی فروش گوش جدیدش را در سایت خود آغاز کرد.

Xiamo Mi ۸ وارد بازار شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شده و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش، چین را به‌دست آورده و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شده است. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی بعدها وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند.

    شیائومی خانواده Mi 8 خود را با دو نسخه دیگر - Mi 8 Pro و Mi 8 Lite گسترش داد. در حالی که مدل قبلی در حال حاضر با نام Mi 8 Explorer در حال فروش است،نسخه آخر آن بالاخره در سایت شرکت به مشتریان فروخته می‌شود. شیائومی این دستگاه را در سه مدل، بسته به رام و حافظه - 4/64 گیگابایت، 6/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت ارایه می دهد.

    قیمت‌ها به ترتیب از 205 دلار (175 یورو) تا 290 دلار (250 یورو) است. این تلفن‌همراه با دوربین افقی دوگانه و Snapdragon 660 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی موجود است، هر چند مدل ارزان این تلفن‌هوشمند تنها با رنگ مشکی عرضه می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیائومی تنها یکی از مکان‌هایی است که می‌توان Mi 8 Lite را از آن‌جا خریداری کرد. این تلفن‌هوشمند در سایت‌‌های JD.com ، Suning و دیگر مرجع فروش‌های آنلاین و آفلاین فروخته می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر