شیائومی در ۱۰ ماه بالغ بر ۱۰۰ میلیون گوشی فروخت!

عصر کالا- شیائومی موفق شده است که در سال جاری میلادی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند خود را به فروش برساند.

شیائومی در ۱۰ ماه بالغ بر ۱۰۰ میلیون گوشی فروخت!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان محسوب می‌شود، حالا تازه‌ترین آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که به هدف یک ساله خود برای فروش 100 میلیون دستگاه بسیار نزدیک شده، این در حالیست که دو ماه دیگر تا پایان سال جاری 2018 میلادی باقی مانده است.

    چندی پیش بود که ونگ یانگ، معاون مدیرعامل شیائومی اعلام کرد با اینکه هنوز دو ماه تا پایان سال جاری میلادی باقی‌ مانده است شیائومی به هدف خود نزدیک و نزدیک‌تر شده، بنابراین قادر خواهد بود زودتر از موعد مقرر هدف فروش 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 را محقق کند.

    حالا جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از سوی این برند چینی نشان می‌دهد که میزان فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی با گذشت تنها 10 ماه از سال جاری میلادی، از مرز 100 میلیون دستگاه گذر کرده است.

    وب سایت gsmarena گزارش داده که حالا یکی از مقامات بلندپایه این شرکت به تازگی در پکن، پایتخت چین خاطرنشان کرده است این شرکت توانسته است عملکرد موفقیت آمیزی را برای خود به ثبت برساند و بسیار بیشتر از حد انتظارش گوشی فروخته است. 

    برخی دیگر از تحلیلگران بازار موبایل پیش‌بینی کرده‌اند با توجه به نزدیک شدن به فصل تعطیلات و افزایش خرید محصولات فناوری بعنوان هدیه سال نو، شیائومی قادر خواهد بود حدود 120 میلیون دستگاه گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرده و به فروش برساند.

    آنچنان که به نظر می‌رسد این شرکت چینی علاوه بر اینکه در جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین و همچنین اتهام جاسوسی دونالد ترامپ کم نیاورده بلکه موفقیت‌های بسیاری را برای تاریخچه و سابقه خود به ارمغان آورده و تمرکز خود را بر روی تمامی بازارهای جهان گذاشته است.

    پیشتر موسسه تحقیقاتی کانتار برآورد کرده بود ورود شیائومی به بازار اروپا قطعا می‌تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر