فروش یک میلیون Mi Band ۳ توسط شرکت شیائومی در ۱۷ روز

عصر کالا- شرکت شیائومی موفق شد تنها در ۱۷ روز یک میلیون Mi Band ۳ خود را به بازارهای جهان بفروشد.

فروش یک میلیون Mi Band ۳ توسط شرکت شیائومی در ۱۷ روز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، 31 مه روز بزرگی برای شرکت چینی شیائومی به حساب می‌آمد چرا که در این روز سه گوشی پرچمدار خود را معرفی کردند و در کنار آن اولین نمونه خود از مچ‌بند هوشمند Mi Band 3 را رونمایی کردند. این مچ‌بند هوشمند جدید شیائومی با صفحه نمایش OLED بزرگتر، باتری توانمندتر و طراحی بهبود یافته تولید شده که به نظر می‌رسد در میان مشتریان این شرکت محبوب‌تر شده است.

    وانگ ژیانگ، سرپرست شرکت شیائومی در توئیتر خود اعلام کرد که این کمپانی موفق شده تنها در 17 روز یک میلیون نسخه از این مچ‌بند هوشمند را بفروشد. وی در این پست نوشت: شیائومی تنها در 17 روز از 5 ژوئن، زمان عرضه آن بیش از یک میلیون Mi Band 3 فروخته است. از همه شما به دلیل حمایت دائم شما تشکر می‌کنم. من به یک طرفدار خوش‌شانس Mi که در این پست کامنت بگذارد، یک Mi Band 3 خواهم داد.

    Mi Band 3 در ابتدا تنها در رنگ مشکی تولید می‌شد و قیمت آن 25 دلار بود. حالا فروشگاه Mi دو رنگ دیگر از این رنگ را رونمایی کرده و مشتریان می‌توانند علاوه بر مشکی، رنگ‌های نارنجی و سرمه‌ای هم انتخاب کنند. بند لاستیکی این مچ‌بند 2هزار بار با باز و بسته شدن امتحان شده است و بعد از این تعداد باز و بسته شدن هنوز قابل استفاده بودند. جالب است بدانید که Mi Band 3 دارای رتبه IP68 هم می‌باشد و این بدان معناست که شما می‌توانید زمانی که مچ‌بند را روی مچ خود بسته‌اید، شنا کنید.

    Mi Band 3 برنامه‌ریزی نشده تا اطلاعات جزئی از یک فعالیت ورزشی را به شما نشان دهد اما دارای یک ساعت، گام‌شمار، سنسور نظارت ضربان قلب و ارتباط بلوتوث با اسمارت‌فون‌ها برای مکالمه تلفنی و نوتیفیکیشن‌ اپلیکیشن‌هاست.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر