کفش هوشمند شیائومی همراه با چیپست اینتل معرفی شد

عصر کالا- شیائومی طیف وسیعی از محصولات را به بازار ارائه می دهد که از تلفن همراه و لپ تاپ گرفته تا خوراک پز و اسکوتر را شامل می شوند.

کفش هوشمند شیائومی همراه با چیپست اینتل معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از gsmarena، بنابراین می توان گفت که این شرکت در اغلب حوزه ها حضور دارد و چندی قبل با ارائه یک مچبند تناسب اندام به نام می بند ورود خود به صنعت ورزش را اعلام نمود.

    حالا خبر رسیده که این شرکت چینی تلاش دارد حضورش در عرصه ورزش را مسجل نماید و در همین راستا ساعاتی پیش از یک جفت کفش هوشمند به نام 90 Minutes Ultra Smart Sportswear رونمایی کرد که طی همکاری اش با اینتل ساخته شده و ماژول Curie به خدمت گرفته شده در آن نقش نوعی مغز را برایش ایفا می کند.

    قیمت این کفش برابر با 44 دلار عنوان شده و طبق اعلام شرکت سازنده باتری موجود در آن تا 60 روز دوام می آورد و می تواند فعالیت های ورزشی تان از پیاده روی گرفته تا دویدن و حتی بالا رفتن از کوه را پایش نماید.

    در پایان روز، دارندگان این کفش ها گزارشی از مسافت طی شده با آنها، سرعت انجام فعالیت ها و همچنین کالری های سوزانده شده خود را دریافت خواهند کرد.

    در مورد خود کفش ها هم باید بگوییم که به بالشتک های هوا مجهز هشتند و سطح زیرین آنها نیز برای جلوگیری از سرخوردن فرد به شکل ویژه ای طراحی شده. همچنین کفی این کفش ها نیز خاصیت آنتی باکتریال دارد تا از بو گرفتن شان جلوگیری شود.

    قرار شده که این کفش ها اواسط فروردین ماه وارد بازار شوند و در آن زمان کاربران می توانند از میان چهار گزینه رنگی مشکی و آبی (برای آقایان) و صورتی و مشکی (برای خانم ها) رنگ دلخواهشان را خریداری نمایند. چنانچه به دویدن در شب علاقه دارید شیائومی نسخه ویژه ای از کفش ها با رنگ آبی شبرنگ را نیز تولید کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر