شیائومی می ۶ با دوربین ۳۰ مگاپیکسلی، از پرچم‌داران سونی جلو می‌زند

عصر کالا- تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ منتشرشده، اکنون شایعه‌ی جدیدی پیرامون این گوشی فاش شده که به دوربین ۳۰ مگاپیکسلی آن اشاره دارد.

شیائومی می ۶ با دوربین ۳۰ مگاپیکسلی، از پرچم‌داران سونی جلو می‌زند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک بوک، شایعات اعلام می‌کند گوشی Mi 6 در 16 آوریل رونمایی خواهد شد، اکنون تصویری از جعبه‌ی آن با نوشته‌های چینی دیده شده که در این بین عدد 3000 به چشم می‌خورد. احتمال می‌رود این عدد به دوربین پرچم‌دار شیائومی مربوط باشد، البته دوربین 30 مگاپیکسلی کمی عجیب و غیرعادی است اما با این حال باید منتظر اخبار رسمی دراین‌باره باشیم.

    بیشترین میزان پیکسل‌های به کاررفته در دوربین گوشی‌های هوشمند به خانواده اکسپریا Z5 و اکسپریا XZ سونی برمی‌گردد که در آن‌ها از لنز 24.8 مگاپیکسلی استفاده‌شده است. سونی به‌عنوان تولیدکننده اصلی سنسور دوربین برای بیشتر تولیدکنندگان اسمارت فون ها شناخته می‌شود و در گوشی‌های جدید اکسپریا XZs و XZ پریمیوم از سنسور 19 مگاپیکسلی با بهترین کیفیت استفاده کرده، چرا که ژاپنی‌ها اعتقاد دارند کیفیت دوربین در گرو تعداد پیکسل‌ها نیست.

    اگر شایعه دوربین 30 مگاپیکسلی گوشی می 6 درست باشد، بالاترین میزان پیکسل در بین گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی و گوشی‌های اکسپریای سونی به انحصار شیائومی درمی‌آید. البته احتمال می‌رود شیائومی در پرچم‌دار جدید خود از دوربین دوگانه با دو سنسور 15 مگاپیکسلی استفاده کرده باشد.

    در جعبه‌ی شیائومی می 6 ظرفیت باتری نیز دیده می‌شود، پس این گوشی با باتری 4000 میلی آمپرساعتی شارژ دهی خوبی را فراهم می‌کند. در پرچم‌دار جدید شیائومی از صفحه‌نمایش 5.15 اینچی استفاده شده و توان پردازشی آن نیز بر عهده تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام خواهد بود. اکنون این جعبه مربوط به نسخه‌ی با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است، البته احتمالاً نسخه‌ی ارزان‌تری هم با رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر