تاریخ عرضه و قیمت دقیق گوشی شیائومی Mi ۶ مشخص شد

عصر کالا- بعد از مدت‌ها بالاخره شیائومی تصمیم گرفت جانشین پرچمدارهای قبلی خود، یعنی گوشی‌های Mi ۵ و Mi ۵s را معرفی کند. این کمپانی با گوشی شیائومی Mi ۶ به عنوان جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار خود دوباره با دستی پر به بازار داغ اسمارتفون‌ها بازگشته است.

تاریخ عرضه و قیمت دقیق گوشی شیائومی Mi ۶ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی رسان، شیائومی Mi 6 نیز از پردازنده اسنپ‌دراگون 835 بهره خواهد برد. این خبر در واقع مانند ریختن سطلی از آب یخ روی کمپانی ال جی بود، تا این سوال که چرا ال جی در جی 6 از آخرین چیپست کوالکام استفاده نکرد در ذهن بسیاری از کاربران رنگ تازه‌ای به خود بگیرد. درست است که پردازنده جی 6 به خوبی از پس همه کارهای روزانه و حتی وظایف سنگین برمی‌آید اما میل مشتاقان تکنولوژی به بی‌نهایت، داشتن جدیدترین‌ها و قدرتمند‌تر بودن دیگر اسمارت‌فون‌ها از پرچمدار ال جی ممکن است باعث تراژدی بسیار غمناکی برای این شرکت کره‌ای و پرچمدار جدیدش شود. در هر صورت زمان به عقب برنخواهد گشت و به زودی خواهیم دید کدام یک از کمپانی‌های سازنده موبایل امسال به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهند کرد.

    پس از گلکسی‌های سامسونگ، پرچمدار شیائومی دومین موبایلی است که به آخرین و قوی‌ترین محصول کمپانی کوالکام مجهز شده است. همچنین این گوشی از یک دوربین دوگانه بهره خواهد برد که می‌توان گفت داشتن این قابلیت، بزرگ‌ترین پیشرفت این اسمارت‌فون نسبت به نسل قبلی خود است. شیائومی که او را اپل کشور چین هم صدا می‌زنند این بار دست به تقلید از اپل واقعی زده و عملکرد دوربین‌های دوگانه خود را کاملا مشابه با اپل برنامه‌ریزی کرده است. سنسور دوربین شیائومی Mi 6 قادر است عکس‌هایی را به صورت پرتره (دقیقا مانند گوشی آی‌فون 7 پلاس) ثبت کند. ویژگی دیگر کپی شده از آی‌فون، قابلیت زوم  2x (دو برابر)  همراه با سنسور لرزش گیر اپتیکال است.

    از امکانات دیگر مشابه پرچمدار سال گذشته اپل که در این تلفن‌هوشمند استفاده شده، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و قراردادن اسپیکرهای استریو با کیفیت بالا و هدفون‌های بی‌سیم با قابلیت تقویت کننده صدا است. اما خب شیائومی در برخی قسمت‌ها هم تصمیم گرفته تا از خلاقیت خودش استفاده کند و در این دستگاه از صفحه‌نمایشی 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p بهره ببرد. ولی سوال اصلی اینجاست هزینه داشتن شیائومی Mi 6 چقدر خواهد بود؟ سوال بسیار خوبی است.

    خوشبختانه این شرکت اطلاعات کاملی را درباره قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی اعلام کرده است. قبل از بیان قیمت این پرچمدار باید اشاره کرد که تمام مدل‌های Mi 6 از 6 گیگابایت حافظه رم بهره خواهند برد ولی نسخه اصلی با حافظه داخلی 64 گیگابایت و قیمت 363 دلار عرضه خواهد شد. اگر نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارید می‌توانید مدل بعدی را با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و قیمتی معادل 421 دلار تهیه کنید و در آخر اگر می‌خواهید مدل ویژه و خاص این گوشی را در اختیار داشته باشید، این نسخه از بدنه‌ای تمام سرامیک و طلا کاری شده عرضه می‌شود و بهای آن نیز 436 دلار است.

    شیائومی Mi 6 از روز 28 آوریل در بازار موجود خواهد بود و شاید قیمت‌های اعلام شده حدود 20 الی 30 درصد به دلیل ورود به بازارهای جهانی افزایش یابد چرا که قیمت‌های اعلام شده مخصوص خریداران در کشور چین است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر