فروش بیشتر از یک میلیون گوشی شیائومی در هند در طی ۴۸ ساعت

عصر کالا- صفحه رسمی شیائومی هند، به‌تازگی اعلام کرده که در طی ۴۸ ساعت، بیشتر از یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند با این برند به فروش رسیده است.

فروش بیشتر از یک میلیون گوشی شیائومی در هند در طی ۴۸ ساعت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، در اواخر ماه سپتامبر تعدادی جشنواره فروش در هند راه‌اندازی شده است که شیائومی توانسته بیشتر از یک میلیون از گوشی‌های هوشمند خود را در طی 48 ساعت به فروش برساند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، گوشی میان‌رده ردمی‌ نوت 4 شیائومی در جشنواره فروش The Big Billion Days، پرفروش‌ترین گوشی در Flipkart بوده است. در آمازون هند که جشنواره مشابهی برگزار کرده است، دو گوشی میان‌رده ردمی 4 و ردمی 4 اِی توانسته‌اند به این مقام دست پیدا کنند.

    شرکت شیائومی برای فروش بیشتر میان‌رده 2017 خود یعنی ردمی نوت 4، قیمت این مدل را کاهش داده است. بر همین اساس، این گوشی با تخفیف 31 دلاری در Flipkart ارائه شده است که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری مناسب، آن را به یک انتخاب مناسب و مقرون‌به‌صرفه مبدل می‌کند. با توجه به کاهش قیمت 31 دلاری، این گوشی کمتر از آن چیزی که در ابتدا قیمت‌گذاری شده بود، به فروش می‌رسد و همین موضوع باعث شده است علاقه‌مندان فرصت را برای خریداری گوشی ردمی نوت 4 از دست ندهند.

    همچنین فبلت میان‌رده شیائومی می مکس 2 در طی این جشنواره فروش با قیمت‌ 31 دلار کمتر از آنچه در ابتدا برای این مدل در نظر گرفته شده؛ به فروش رسیده است. اگر از علاقه‌مندان به محصولات شیائومی هستید و در هند زندگی می‌کنید یا آشنایی در این کشور دارید، جشنواره‌ فروش دیگری نیز تاریخ 27 سپتامبر با نام DiwaliWithmi برگزار می‌شود و در میان محصولاتی که با تخفیف عرضه می‏‌شوند، نام گوشی‌‏های هوشمند شیائومی نیز به چشم می‌خورد.

    به نظر می‌رسد راه برای فروش بالای گوشی‌های هوشمند شیائومی همواره شده است؛ همچنین این سازنده چینی، از تعدادی از گوشی‌های هوشمند جدید خود در ماه سپتامبر رونمایی کرده است که فروش محصولات شیائومی را در طی سال 2017 افزایش خواهد داد.

    از جمله این محصولات، می‌توان به گوشی جدید شیائومی با سیستم‌عامل اندروید خالص اشاره کرد؛ گوشی جدید شیائومی می اِی 1 که محصولی مبتنی بر پروژه‌ی اندروید وان گوگل به شمار می‏رود، در واقع نسخه‌ای متفاوت از گوشی میان‌رده شیائومی می 5 ایکس محسوب می‌شود که فاقد شخصی‌سازی‌های نرم‌افزاری شیائومی است.

    به همراه این مدل، شرکت شیائومی گوشی پرچم‌دار جدیدش یعنی می میکس 2 را معرفی کرده که مانند نسل قبل، بدون حاشیه است. این مدل با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندتر نسبت به نسل قبل عرضه می‌شود. تا پیش از معرفی فبلت می نوت 3 در تابستان، سری «می نوت» به محصولات پرچم‌دار شرکت شیائومی اختصاص یافته بود. هرچند این رویه با معرفی می نوت 3 به‌عنوان یک مدل میان‏‌رده تغییر پیدا کرده است؛ می نوت 3، طراحی مشابه شیائومی می 6 دارد، اما مشخصات سخت‌افزاری آن در حد میان‌رده‌های بازار است.

    انتظار می‌رود شرکت شیائومی، یک یا چندین گوشی جدید تا پایان سال معرفی کند؛ هرچند بعید است تا ابتدای سال آینده، گوشی رده‌بالای جدیدی توسط این سازنده چینی معرفی شود. هنوز مشخص نیست شرکت شیائومی چه برنامه‌ای برای افزایش فروش محصولات خود در سال 2017 دارد و شاید با معرفی محصولات گران‌قیمت جدیدش در پاییز، علاقه‌مندان را شگفت‌زده کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر