عرضه شیائومی می ۶ به ماه مه موکول شد

عصر کالا- با گذشت زمان، تاریخ رونمایی از شیائومی می ۶ نیز مرتبا تغییر می کند.

عرضه شیائومی می ۶ به ماه مه موکول شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات؛ رونمایی از جانشین شیائومی می 5 که بر اساس اخبار غیررسمی قرار بود در ماه آوریل انجام شود، حالا احتمالا به دلیلی کاملا واضح به ماه مه موکول خواهد شد: سامسونگ تمامی تولید اولیه اسنپدراگون 835 کوالکام را برای استفاده در گلکسی اس 8 که در ماه آوریل عرضه می شود به انحصار خود در آورده و سایر کمپانی هایی که خواستار استفاده از این پردازنده کوالکام در اسمارت فون خود هستند چاره ای ندارند جز اینکه چند هفته دیگر هم منتظر بمانند. در ادامه با تک شات همراه باشید.

    همین منبع که Big Yang نام دارد همچنین ادعا کرده که می 6 از طراحی با "قاب بسیار نازک" و 6 گیگ رم در گران ترین نسخه خود برخوردار خواهد بود. شایعات از این حکایت دارند که شیائومی سه مدل می 6 را در دست ساخت دارد که در سه محدوده قیمت ارایه می شوند. در مدل رده پایین احتمالا از تراشه هلیو X30 استفاده شده که با 4 گیگ رم و 64 گیگ فضای حافظه داخلی همراهی می شود. در دو مدل دیگر از نمایشگرهای 2K و حافظه داخلی بیشتر استفاده شده است. در هر سه مدل از دوربین دوال نیز استفاده شده است. این اسمارت فون ها با قیمت پایه 290 دلار در چین عرضه می شوند که البته در سایر بازارها با قیمتی بالاتر به دست کاربران خواهند رسید.

    شیائومی می 6 می تواند یکی از جالب توجه ترین پرچمداران سال جاری باشد. این برند چینی توانسته کیفیت برتر نرم افزاری و سخت افزاری خود را به اثبات برساند و بنابراین انتظار زیادی برای عرضه آخرین محصول این کمپانی وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر