پرچمدار جدید شیائومی کی معرفی می‌شود؟

عصر کالا- سخنگوی شرکت شیائومی در صفحه توییتر خود، نویدِ عرضه گوشی پرچمدار شیائومی می میکس ۲ اس را در آینده‌ای نزدیک داد.

پرچمدار جدید شیائومی کی معرفی می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، دونوان سونگ - سخنگو و رئیس بخش مدیریت تولید محصولات در شیائومی- در صفحه توییتر این شرکت نوشت که نسل جدید گوشی شیائومی می میکس 2 در راه است و در آینده‌ای نزدیک در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

    تاکنون تنها اطلاعاتی که از این گوشی پرچمدار جدید (Mi Mix 2S) می‌دانیم آن است که این پرچمدار به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود. متاسفانه تاکنون جزئیات دیگری از می میکس 2 اس در دسترس نیست و باید منتظر رونمایی این محصول جدید باشیم.

    این شرکت در بازار کشورهایی همچون چین و هند تاکنون بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است که البته به نظر می‌رسد در حال توسعه بازارهای فروش خود به اروپا، خاورمیانه و آمریکا نیز هست و کاربران بسیاری نیز در جهان تحت تاثیر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش استقبال بی‌نظیری از این برند چینی کرده‌اند.

    شیائومی در حالی رونمایی از این محصول را اعلام کرده است که از روز گذشته با در اختیار داشتن غرفه‌ای در رویداد کنگره جهانی موبایل MWC 2018 حضور داشته است اما به نظر نمی رسد که این گوشی پرچمدار جدید را در این رویداد معرفی کند و احتمالا رونمایی از آن را به یک رویدادی اختصاصی به تعویق خواهد انداخت.

    کنگره جهانی موبایل، هم‌اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است. این رویداد از امروز 26 فوریه آغاز شده و تا اول مارس سال جاری 2018 میلادی یعنی از 7 تا 10 اسفند ادامه خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر