موبایل Mi Note ۳ شیائومی چه زمانی معرفی می شود؟

عصر کالا- بر طبق شنیده ها کمپانی شیائومی در اوایل ماه شهریور (آگوست) موبایل تازه ای را از سری فبلت های «Mi Note» روانه بازار خواهد کرد.

موبایل Mi Note ۳ شیائومی چه زمانی معرفی می شود؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، این همان تاریخی است که کمپانی چینی سال قبل از محصول پر سر و صدای خود «Mi MIX» و البته «Mi Note 2» رونمایی کرد. احتمال زیادی وجود دارد که امسال هم «Mi Note 3» همزمان با نسل تازه موبایل بدون حاشیه «Mi MIX» روانه بازار شود. البته هنوز هیچ اعلام رسمی یا سر نخی از طرف سازنده در دسترس نیست.

    احتمالاً این موبایل شباهت زیادی به نسل قبل خود داشته باشد
    پیش از این برخی تحلیلگران معتقد بودند که شیائومی قصدی برای به روز رسانی سری Mi Note در سال جاری ندارد، اما بعدتر این گمانه زنی ها از طرف منابع ناشناس از درون شرکت رد شدند.

    هنوز اطلاعات چندانی در خصوص طراحی ظاهری Mi Note 3 در اختیار نداریم، اما یکی دو رندر منتشر شده منتسب به این موبایل نشان می دهند که احتمالاً شیائومی تغییر خاصی را در این زمینه برای محصول جدید خود در نظر نگرفته باشد.

    اطلاعات ما در خصوص سخت افزار به کار رفته در این اسمارت فون نیز چندان زیاد نیست، اما با توجه به مشخصات Mi Note 2 در سال گذشته می تواند انتظار بهره مندی محصول مورد بحث از جدیدترین چیپست موجود در بازار، یعنی اسنپدراگون 835 را در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم داشت. ضمن این که احتمال عرضه نسخه ای ویژه با رم 8 گیگ نیز منتفی نیست.

    بهره مندی از دوربین اصلی با لنز دوگانه به تدریج در حال تبدیل شدن به یک استاندارد میان موبایل های رده بالا است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که شیائومی Mi Note 3 را نیز همانند Mi 6 از این قابلیت بهره مند سازد.

    در انتها لازم به ذکر است که بر طبق برخی شایعات احتمالاً فبلت Mi Note 3 اولین موبایلی خواهد بود که با رابط کاربری جدید MIUI 9 روانه بازار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر