ادعای بزرگ شیائومی در مورد گوشی جدید Mi۶

عصر کالا- شیائومی مدعی است که تمام گوشی های Mi۶ این شرکت پس از عرضه آن در مدت کوتاهی به فروش خواهند رسید. در ضمن قبلا شایعات بیانگر این بودند که مدل دیگری از این گوشی با نام Mi۶ Plus با صفحه نمایش بزرگ تر نیز عرضه خواهد شد؛ اما شیائومی این خبر را تکذیب کرده است.

ادعای بزرگ شیائومی در مورد گوشی جدید Mi۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  کلیک، گوشی Mi6 با برخورداری از پردازنده اسنپدراگون 835 و قیمت واقعا مقرون به صرفه و با توجه به اینکه قیمت آن به میزان قابل توجهی از گلکسی اس 8 کمتر است، یقینا توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد و فروش بالایی خواهد داشت. شیائومی مدعی است که تمام گوشی های Mi6 پس از عرضه رسمی آن، در مدت کوتاهی سریعا فروخته خواهند شد. قبلا شایعاتی مبنی بر عرضه این گوشی با صفحه نمایش بزرگ تر تحت عنوان Mi6 Plus منتشر شده است؛ اما گویا شیائومی قصد ندارد این گوشی را عرضه کند. قبلا شایعات بیانگر این بودند که گوشی Mi6 Plus دارای صفحه نمایش 5٫7 اینچی و باتری بزرگ 4000 میلی آمپری است.

    شیائومی هنوز دلیل عدم عرضه Mi6 Plus را بیان نکرده است و شاید در آینده گوشی بهتری عرضه کند.

    در سال 2016 گوشی Mi Mix شیائومی از نظر زیبایی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. شیائومی قصد دارد گوشی Mi Mix2 را نیز عرضه کند. طبق اطلاعات منتشر شده 93 درصد از فضای جلوی این گوشی به صفحه نمایش اختصاص داده خواهد شد و به جای بلندگوی پیزوالکتریک Mi Mix، از بلندگوی بهتری با کیفیت صدای بالاتری در آن استفاده خواهد شد.

    می توان گفت گوشی شیائومی Mi6 یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه با عملکرد بسیار خوب است. جک هدفون نیز در این گوشی حذف شده است و احتمالا این اقدام شیائومی باعث ریزش مشتریان این گوشی می شود؛ اما خود شیائومی مدعی است با حذف جک هدفون در این گوشی توانسته است ظرفیت باتری این گوشی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. حال باید ببینیم نظر مشتریان در این باره چه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر