پرچمدار قدرتمند شیائومی رونمایی شد

عصر کالا- سرانجام کمپانی شیائومی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد تا به همه شایعات پیرامون آن پایان دهد.

پرچمدار قدرتمند شیائومی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، این گوشی هوشمند Mi 8 ، نام دارد و بسیار شبیه به آیفون 10 طراحی شده است و در دو نسخه معمولی و اکسپلور وارد بازار خواهد شد.

    هر دو نسخه از پردازنده 8 هسته ای Snapdragon 845  بهره مند شده اند ؛ اما مقدار حافظه رم آن ها متفاوت است.شیائومی برای نسخه معمولی این محصول از یک رم 6 گیگابایتی و برای نسخه اکسپلور یک رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته است که اعداد قابل توجهی در بازار گوشی‌ های هوشمند به حساب می آیند. 

    همچنین میزان حافظه داخلی این دو نسخه نیز متفاوت است . نسخه معمولی دارای ظرفیت ذخیره سازی 64 یا 128 و یا 256 گیگابیتی است که با توجه به انتخاب و نیاز کاربر و البته بودجه وی ، به فروش می رسد. نسخه اکسپلور نیز دارای میزان ذخیره سازی 128 گیگابایت است.

    از دیگر تفاوت های این دو نسخه می توان به ظرفیت باتری آن ها اشاره کرد . نسخه معمولی دارای یک باتری 3400 میلی آمپری و نسخه اکسپلور دارای باتری 3000 میلی آمپری است.

    دوربین اصلی این گوشی هوشمند دوگانه بوده و هر دو لنز آن 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز مجهز به یک لنز 20 مگاپیکسلی است که به کمک هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این گوشی ، می توان تصاویر بسیار باکیفیتی را ثبت کند.

    صفحه نمایش این محصول شیائومی 6.21 اینچی با کیفیت +FHD است که مانند آیفون 10 از بریدگی بالایی بهره می برد.

    حسگر اثرانگشت(نسخه معمولی در جلو و نسخه اکسپلور در پشت تعبیه شده است)، تشخیص چهره، پشتیبانی از شارژ سریع، NFC و بلوتوث 5.0 از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار چینی است.

    نسخه معمولی این محصول با قیمتی بین 420 تا 515 دلار و نسخه اکسپلور آن با حدود 600 دلار از چند روز دیگر وارد بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر