گوشی جدید شیائومی با قدرت بیشتری می‌آید!

عصر کالا- شیائومی گوشی قدرتمند Mi ۶ را به بازار عرضه کرده که مجهز به پردازنده Snapdragon ۸۳۵ بوده و بر مبنای فناوری ۱۰ نانومتری FinFET ساخته شده است.

گوشی جدید شیائومی با قدرت بیشتری می‌آید!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایتنا ؛ این پردازنده قبلا در گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هم مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی یاد شده همچنین مجهز به 6 گیگابایت رم است که در نوع خود کم نظیر است.

    در این گوشی از نمایشگر 5.15 اینچی و شیشه‌های خمیده چهاروجهی استفاده شده و شیوامی می‌گوید نمایشگر یاد شده به گونه‌ای طراحی شده که از اثرات منفی تابش نورهای مضر نمایشگر بکاهد.

    قاب فلزی یکپارچه ضدزنگ، حسگر اثر انگشت، امکان نصب 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به انتخاب کاربر و مقاومت در برابر پاشیده شدن ناگهانی آب از جمله ویژگی‌های گوشی یاد شده است.

    Mi 6 اولین گوشی ساخت شرکت شیوامی است که با استفاده از فناوری دوربین دوگانه ساخته شده است. دوربین پشتی این گوشی در عمل دارای دو دوربین تله فوتو و wide angle دوازده مگاپیکسلی است. باتری این گوشی هم از نوع 3350 میلی آمپری است.

    شرکت سازنده مدعی است در این گوشی از استاندارد ارتقا یافته وای – فای استفاده شده که برقراری ارتباطات با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر را ممکن می کند. قیمت دو مدل این گوشی با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب حدود 363 و 400 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر