یک گوشی باکیفیت و مدرن؛

مشخصات شیائومی ردمی نوت ۵ لو رفت

عصر کالا: شیائومی ردمی نوت ۵ (Xiaomi Redmi Note ۵) گوشی میان رده جدید شیائومی از یک چیپست مدرن میان رده، دوربین مناسب و قیمت بسیار مقرون به صرفه برخوردار خواهد بود.

مشخصات شیائومی ردمی نوت ۵ لو رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴:۰۰
  • مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 لو رفت
  • مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 لو رفت
  • مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 لو رفت
  • مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 لو رفت
  • مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 لو رفت
  • مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 لو رفت

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، گوشی های ردمی نوت، بیشترین فروش را در بین محصولات شرکت شیائومی از آن خود کرده‌اند و حالا طرفداران زیادی در انتظار ظهور پنجمین نسل آن هستند. چندین اسلاید شو به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ردمی نوت 5 از یک نمایشگر 5.5 اینچی با پنل فول اچ دی IPS و چیپستی با بهره‌وری انرژی جذاب برخوردار خواهد بود.
مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 5

اینطور به نظر می‌رسد که امسال شیائومی از یک چیپست اسنپدراگون 630 / 660 بر روی این گوشی استفاده خواهد کرد. نکته جذاب اینجاست که این چیپست‌ها به لطف هسته‌های کریو (و پردازشگر گرافیکی بهتر) از قدرت خوبی برخوردارند. با این حال، هر دو آن‌ها توسط فرآیند 14 نانومتری به تولید می‌رسند.
با توجه به عملکرد بهتر این چیپست، شیائومی از یک باتری کوچکتر نسبت به گوشی ردمی نوت 4 (باتری 3.790 میلی‌آمپر ساعتی به جای 4.100 میلی‌آمپر ساعتی) استفاده خواهد کرد. این باتری کوچکتر باعث شده تا ضخامت دستگاه به 7.5 میلی‌متر کاهش پیدا کند. ضمن آنکه شما به لطف درگاه USB C سومین نسخه شارژ سریع کوالکام را نیز در اختیار خواهید داشت تا مدت زمان کمتری مجبور باشید بدون گوشی سر کنید.

ردمی نوت 5 از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی خود برخوردار است که از یک سنسور
IMX234 سونی با گشودگی f/2.0 و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز بهره می‌برد. در اینجا یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی بر روی قاب جلویی گوشی نقش بسته است.
قیمت شیائومی ردمی نوت 5

این تلفن قرار است در سه نسخه مختلف روانه بازار شود. یکی از این نسخه‌ها مجهز به رم 3 گیگابایتی / حافظه 32 گیگابایتی است که با قیمت حدودی 175 دلار به فروش خواهد رسید. مدل بعدی از یک رم 4 گیگابایتی با حافظه یکسان برخوردار است که با قیمت 205 دلار فروخته خواهد شد و در انتخا یک مدل با رم 4 گیگابایتی / حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل عرضه است که برچسب قیمت 220 دلاری بر روی آن خورده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر