شرکت ال‌جی فروش محصولاتش را در چین متوقف می‌کند

عصر کالا- آمار فروش پایین ال‌جی در چین ممکن است بازارهای فروش این شرکت را در پرجمعیت‌ترین کشور آسیای شرقی تحت تاثیر قرار دهد.

شرکت ال‌جی فروش محصولاتش را در چین متوقف می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس آمار و ارقام اخیر، شرکت ال‌جی در حوزه فروش محصولاتش در کشور بزرگ چین با مشکل مواجه شده است. از همین رو قصد دارد فروش محصولات خود در این کشور را متوقف کند.

    این خبر درست پس از انتشار آمار فروش شرکت ال‌جی در سال 2017 توسط خبرگزاری‌های چینی منعکس شد. ماجرا از این قرار است که شرکت LG Electronics علارغم اینکه در سال گذشته به بیشترین رکورد فروش خود دست پیدا کرد، اما فروش محصولات این شرکت در چین همچنان با مشکلات جدی مواجه است.

    کاربران چینی طی 1-2 سال اخیر نشان داده‌اند که به گوشی های داخلی خود که ساخته شرکتهای بزرگی همچون Xiaomi، Vivo، Oppo، OnePlus، Meizu، Huawei و Alcatel هستند تمایل بیشتری دارند.

    بر اساس آمار، شرکت ال‌جی در سال 2016 تعداد 480 میلیون نسخه گوشی هوشمند به جهان عرضه کرده است که سهم چین در فروش این تعداد، فقط 160 هزار نسخه بوده است. این آمار در مقایسه با آمار فروش محصولات ال‌جی در اروپا و سایر کشورهای آسیایی بسیار کم است. همین موضوع ممکن است عامل اصلی توقف فروش محصولات ال‌جی در کشور چین شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر