گوشی شیائومی می مکس ۲ در یک قاب محافظ شفاف دیده شد

عصر کالا- در حالی که همگان انتظار داریم طی روزهای آینده کمپانی شیائومی از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های سال ۲۰۱۷ خود موبایل شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi ۶) رونمایی کند، احتمالا در کنار آن شاهد رونمایی از گوشی شیائومی می مکس ۲ (Xiaomi Mi MAX ۲)، دومین نسل فبلت غول پیکر این گوشی ساز چینی نیز خواهیم بود.

گوشی شیائومی می مکس ۲ در یک قاب محافظ شفاف دیده شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    این گوشی اخیرا در پایگاه داده‌های یک وب سایت امتیازدهی دیده شده بود و امروز نیز یک کاربر شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرده است که تصاویری منتسب به آن را در اختیار دارد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.
    البته این تصاویر همانطور که مشاهده می‌کنید مربوط به قاب پشتی گوشی شیائومی می مکس 2 هستند و هیچ تصویری در حال حاضر از پنل جلویی آن در دست نیست. همچنین قابل ذکر است که این تصاویر فبلت جدید شرکت شیائومی را در یک قاب شفاف به نمایش می‌گذارند. با تمام این تفاسیر ما باید این سبک طراحی را تحسین کنیم.
    مشخصات فنی گوشی شیائومی می مکس 2

    منبع منتشر کننده این تصاویر ادعا کرده است که گوشی شیائومی می مکس 2 از یک چیپست اسنپدراگون 626  برخوردار است و خبری از مدل 660 که چند ماه پیش صحبت از او بود، نیست. این تلفن هوشمند همچنین از یک نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح 1080p، پشتیبانی از اتصال 4G LTE، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری، درگاه USB نوع C، مادون قرمز و همچنین بدنه‌ای طراحی شده با فلز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی که در بنچمارک‌های مربوط به آن رویت شده باید به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. در هر صورت گجت نیوز تازه‌ترین اخبار مربوط به این فبلت چینی را پوشش خبری خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر