گوشی ناشناخته‌ی شیائومی با اسم رمز شیرون و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵

عصر کالا- اخیرا مشخصات گوشی جدیدی با برند شیائومی و اسم رمز شیرون در بنچمارک GFXBench مشاهد شده است.

گوشی ناشناخته‌ی شیائومی با اسم رمز شیرون و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، این محصول اسرار آمیز دارای نمایشگر 5.6 اینچی با نسبت تصویر 16.5 به 9 است. با توجه به نسبت تصویر 17 به 9 نسل قبلی می‌میکس و نسبت تصویر 18 به 9 نسل جدید این گوشی، چنین نسبت تصویری غیرمعمول به نظر می‌رسد. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 1980 پیکسل است. با توجه به رزولوشن و نسبت تصویر این گوشی، احتمالا قسمتی از صفحه نمایش به کلیدهای ناوبری اختصاص خواهد داشت و بدین ترتیب نسبت تصویر نهایی این صفحه 16 به 9 خواهد بود.

    اگرچه صفحه نمایش این گوشی فاقد رزولوشن کیو‌ اچ‌دی است؛ اما بقیه مشخصات بر پرچم‌دار بودن این محصول دلالت دارند. چرا که این گوشی دارای قلب تپنده‌ی اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه‌ی رم است. در مورد حافظه‌ی داخلی نیز شیائومی دست و دل بازی به خرج داده و حافظه‌ی 256 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته است. این گوشی ممکن است نسل جدید گوشی Mi Note موسوم به Mi Note 3 باشد. پیش از این پیش‌بینی شده بود این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 660 عرضه شود، اما ممکن است شیائومی در پاسخ به انتظارات کاربران پردازنده‌ی به مراتب قوی‌تر اسنپدراگون 835 را در سینه‌ی این گوشی جای داده باشد.

    از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت عقب، با قابلیت تصویربرداری 4K اشاره کرد؛ مشخص نیست که این دوربین تکی یا دوگانه خواهد بود. دوربین جلو نیز دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل است.

    شیرون به نسخه‌ی 7.1 اندروید نوقا مجهز است که احتمالا با نسخه‌ی 9 رابط کاربری اختصاصی شیائومی موسوم به MIUI همراه خواهد شد. احتمالا بخش زیادی از حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی این گوشی به سیستم عامل اختصاص یافته است به‌طوری که به‌نظر می‌رسد حافظه‌ی آزاد باقی‌مانده حدود 218 گیگابایت باشید. نام نهایی این گوشی مشخص نیست؛ اما در کنار Mi Note 3 اسامی نظیرMi 6 Plus، Mi 6c و Redmi Pro 2 در میان گزینه‌های احتمالی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر