عرضه گوشی جدید شیائومی به تعویق افتاد

عصر کالا- گوشی هوشمند شیائومی می ماکس ۳ تا ماه ژوئیه سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.

عرضه گوشی جدید شیائومی به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, لی جون - مدیر عامل شیائومی - به تازگی خطاب به علاقمندان و کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت اعلام کرده است گوشی هوشمند می ماکس 3 هنوز آمادگی لازم برای عرضه به بازار را ندارد و خریداران این محصول باید تا ماه ژوئیه سال جاری میلادی صبر کرده و منتظر بمانند.

    دقیقا یک سال پیش بود که گوشی هوشمند شیائومی مدل می ماکس 2 (Mi Max 2) روانه بازارهای جهانی شد و حالا پس از گذشت یک سال، بسیاری از علاقمندان و کاربران موبایل منتظر نسل بعدی و جدید این محصول هستند. اما بر اساس گزارش‌هایی که از سوی مدیر عامل شرکت چینی شیائومی در پلت‌فرم شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، این طور به نظر می‌رسد که خریداران این محصول باید تا ماه ژوئیه سال جاری میلادی یعنی تقریبا دو ماه دیگر، صبر کنند.

    بسیاری از کاربران پیش‌بینی می‌کردند که شیائومی در جریان رویداد برگزاری سالگرد عرضه نخستین پرچمدارش که در این ماه برگزار می‌شود، از محصولات جدیدی از جمله گوشی مدل می ماکس 3 (Mi Max 3) رونمایی کرده و عرضه آن را آغاز کند. اما این طور که به نظر می‌رسد شیائومی می‌خواهد عرضه آن را حداقل تا دو ماه دیگر به تعویق بیندازد.

    این گوشی هوشمند قرار است به قابلیت‌های جدیدی همچون صفحه نمایش 6.99 اینچی، شارژ بی‌سیم و وایرلس، حسگر و اسکنر عنبیه چشم، باتری قدرتمند با ظرفیت 5500 میلی آمپر، تراشه پردازنده اسنپدراگون 630 و دوربین دوگانه در پشت گوشی  مجهز باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر