اپل با کنار زدن شیائومی و Fitbit، به برترین فروشنده محصولات پوشیدنی تبدیل شده است

عصر کالا- به نظر می رسد که امسال، سال خوبی برای Fitbit نیست. گذشته از گزارشاتی که از بحران های مالی این کمپانی حکایت دارند، مشکلات به قدری جدی شده اند که Fitbit از همین حالا به فکر عرضه ساعتی هوشمند افتاده است که البته گفته می شود با تاخیر به دست مشتریان می رسد.

اپل با کنار زدن شیائومی و Fitbit، به برترین فروشنده محصولات پوشیدنی تبدیل شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اخرین خبر ؛ برای پاشیدن نمک به زخم Fitbit، موسسه تحلیلی Strategy Analytics با انتشار آمار تازه خودت نشان داده که Fitbit دیگر برترین بازیگر بازار پوشیدنی ها نیست و حتی در جایگاه دوم هم قرار ندارد؛ چرا که رده اول و دوم بزرگترین فروشندگان محصولات پوشیدنی، به ترتیب در اختیار اپل و شیائومی قرار گرفته است.

    رده اول و دوم بزرگترین فروشندگان محصولات پوشیدنی، به ترتیب در اختیار اپل و شیائومی قرار گرفته است
    در حال حاضر، پوشیدنی ها به دو دسته بندهای سلامتی (که تخصص اصلی Fitbit برشمرده می شوند) و ساعت های هوشمند تقسیم شده اند اما آمار این محصولات، به صورت یک جا و یکپارچه اعلام شود. بنابراین اپل تنها با ساخت ساعت هوشمند اپل واچ توانسته در بازار پوشیدنی ها به برتری برسد و این موضوع نشان می دهد که ساعت های هوشمند، بیشتر از بندهای سلامتی مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند. از طرف دیگر، می توان به نتیجه رسید که Fitbit تصمیم درستی برای ورود به بازار ساعت های هوشمند اتخاذ کرده است.

    ناگفته نماند که طی سه ماهه اخیر، شیائومی هم با ساخت بندهای سلامتی و ساعت های هوشمند، به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده و در نظرگیری این موضوع که شیائومی به بازاری به مراتب محدود تر دسترسی دارد، می تواند برای Fitbit نگران کننده باشد. علاوه بر اینها، میزان عرضه Fitbit طی سه ماهه ابتدایی 2017، نصف میزان عرضه در همین بازه زمانی طی سال گذشته بوده که مطمئناً تصویری کامل از شرکتی که یک روز پادشاه بازار پوشیدنی ها بود و حالا دچار افول شده ارائه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر