دوربین دوگانه شیائومی می ۶ در رندر جدید این گوشی دیده شد

عصر کالا- شیائومی خودش را برای رونمایی از پرچمدار جدید سال ۲۰۱۷ خود، گوشی شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi ۶) آماده می‌کند. این گوشی قرار است ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) رسما در یک رویداد خبری رونمایی شود.

دوربین دوگانه شیائومی می ۶ در رندر جدید این گوشی دیده شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از techiestate ، اخیرا تصاویری نیز از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند طراحی آن را به نمایش بگذارد. حالا تصاویر جدیدی از قاب پشتی این گوشی به دست آورده‌ایم که دوربین دوگانه شیائومی می 6 را به تصویر می‌کشد. این نخستین باریست که گوشی جدید شیائومی را با دوربین دوگانه می‌بینیم.

    شایعات ادعا می‌کنند که پرچمدار آینده شرکت شیائومی از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است. دو مدل مختلف از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که یکی از آنها از یک چیپست اسنپدراگون 821 و دیگری از یک چیپست هلیو ایکس 30 شرکت مدیاتک بهره می‌برند. البته در اینجا شایعات دیگری نیز به گوش می‌رسد که ادعا می‌کنند مدل سوم این گوشی در زمانی دیگر همراه با یک چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون 835 به فروش خواهد رسید. علاوه بر چیپست، باید به وجود یک رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی در این گوشی نیز اشاره کرد.

    این نخستین باری نیست که رندرهای پرچمدار سال جاری شیائومی به بیرون درز پیدا می‌کند، اما باید اعتراف کنیم که نخستین بار است دوربین دوگانه شیائومی می 6 به ما رخ نشان می‌دهد. در هر صورت نمی‌توان با اطمینان این رندر را مربوط به محصول نهایی گوشی مذکور دانست، اما ما علاقه‌مندیم که شیائومی چنین رویه‌ای را در دستور کار خود قرار داده باشد و شیائومی می 6 نیز به جمع پرچمداران دو دوربینه بازار موبایل جهان اضافه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر