استقبال کاربران از ورود شیائومی به استانبول

عصر کالا- شیائومی در راستای توسعه بازارهای جهانی برای فروش محصولاتش، به تازگی وارد ترکیه شده و نخستین فروشگاه رسمی خود را در شهر استانبول راه‌اندازی کرده است.

استقبال کاربران از ورود شیائومی به استانبول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان محسوب می‌شود، اعلام کرده است که قصد دارد به عرصه فروش گوشی و گجت‌های هوشمند کشورهای اروپایی قدم بگذارد و بازار این قاره سبز را نیز همچون بسیاری از کشورهای دیگر، قبضه کند.

    شرکت چینی شیائومی که به تازگی از سایر رقبای هموطن خود سبقت گرفته و با غول‌های تکنولوژی و برندهای برتر تولیدکننده گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند به رقابت تنگاتنگی پرداخته است، سعی دارد سهم خود را از بازار محصولات فناوری در جهان توسعه دهد.

    پیش‌تر شیائومی اعلام کرد که تصمیم گرفته در سال جاری 2018 میلادی حدود 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به بازارهای جهانی عرضه کند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2017، شاهد یک رشد و افزایش 43 درصدی خواهد بود. شیائومی سال گذشته توانست تنها 70 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را روانه بازار کند.

    وانگ شیانگ - معاون ارشد مدیر شرکت شیائومی - نیز در همین راستا گفته بود که این شرکت به منظور افزایش سهم خود در بازارهای جهانی، فروش محصولات خود را در فرانسه، ایتالیا، اتریش و مجارستان آغاز کرده و قصد دارد بازار فروش محصولاتش را به خصوص در قاره اروپا با توجه به تنوع سلایق و استطاعت مالی کشورهای مختلف آن توسعه و بهبود ببخشد.

    به نظر می‌رسد که شیائومی به‌عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های چینی علی‌رغم از دست دادن بازار ایالات متحده آمریکا بخاطر جنگ تجاری این دو کشور و هم‌چنین اتهامات وارده مبنی بر جاسوسی گوشی برندهای چینی از مقامات کاخ سفید، توانسته است با تمرکز برروی بازار سایر کشورهای جهان به رشد و موفقیت خود بیفزاید و برخلاف تصور بسیاری از تحلیلگران، بجای تحمل ضرر و زیان‌های مالی، از رشد سهام خود و هم‌چنین افزایش سودآوری و درآمدزایی بهره‌مند شود.

    براساس تحلیل موسسه تحقیقاتی کانتار، ورود شیائومی به بازار اروپا قطعا می‌تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.

    در این راستا فروشگاه می استور (Mi Store) شیائومی در مرکز خرید Vadistanbul واقع در شهر استانبول ترکیه راه‌اندازی شده است که میزبان جدیدترین محصولات این شرکت اعم از گوشی‌های پرچمدار و میان رده، گجت‌های هوشمند نظیر ساعت و مچ‌بندهای هوشمند و لوازم خانگی و صوتی تصویری است و علاقمندان قادر خواهند بود با مشاهده و تماشای هر یک از محصولات موردنظر نسبت به خریداری و تهیه آن اقدام کنند.

    در نخستین روز از راه‌اندازی این فروشگاه، کاربران بسیاری از آن بازدید کرده و مجموعا استقبال خوبی از آن شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر