عرضه‌ی جهانی شیائومی می ۵ ایکس از ۱۴ شهریور

عصر کالا- شیائومی در توییتر اعلام کرد که قصد دارد برای اولین بار، یک گوشی را به‌صورت جهانی عرضه کند. این مدل احتمالا می ۵ ایکس خواهد بود.

عرضه‌ی جهانی شیائومی می ۵ ایکس از ۱۴ شهریور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از زومیت ؛ به نظر می‌رسد که شیائومی بالاخره آماده‌ی عرضه‌ی یک گوشی هوشمند به‌صورت جهانی شده باشد. روز گذشته، این شرکت در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام کرد که قرار است 14 شهریور، طی مراسمی در دهلی نو (پایتخت هند) عرضه‌ی جهانی «گوشی پرچم‌دار با دوربین دوگانه» را جشن بگیرد. کاربران هندی می‌توانند برای حضور در این مراسم ثبت نام کنند؛ ولی برای سایر نقاط جهان، پخش زنده‌ی این مراسم در دسترس خواهد بود. این توییت با دو هشتگ FlagshipDualCamera# و XiaomiGlobalLaunch# نوشته شده است که به عرضه‌ی جهانی پرچم‌داری با دوربین دوگانه اشاره دارد.

    در حال حاضر، پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند شیائومی، مدل می 6 محسوب می‌شود؛ اما شیائومی پیش از این در مورد سیستم دوربین دوگانه می 5 ایکس اعلام کرده بود که این گوشی، از دوربین یک پرچم‌دار استفاده می‌کند؛ بنابراین انتظار می‌رود که موضوع مراسم 14 شهریور، عرضه‌ی جهانی می 5 اکس باشد. به‌علاوه، پیش از این هم اخباری در مورد عرضه‌ی می 5 ایکس در هند با سیستم‌عامل اندروید وان منتشر شده بود.

    شیائومی می 5 ایکس از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‌دی، تراشه‌ی اسنپدراگون 625، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بدنه‌ای تمام فلزی، دوربین دوگانه با دو حسگر 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 7.1.1 اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر