تولید لوازم خانگی خارجی ساخت ایران کلید خورد

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی از اغاز ساخت برندهای معروف لوازم خانگی خارجی با برچسب ساخت ایران خبر داد.

تولید لوازم خانگی خارجی ساخت ایران کلید خورد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»، محمد طحان پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به مشارکت ایتالیا، چین و آلمان برای ساخت لوازم خانگی در ایران افزود: برندهای معروف این کشور‌ها در ایران در حال ساخت بوده و به بازار عرضه شده است.
    وی با اشاره به آینده روشن لوازم خانگی در ایران ادامه داد: هم اکنون آبگرمکن و پکیج با مشارکت آلمان، لباسشویی و ظرفشویی با همکاری ایتالیا در ایران در حال ساخت است.
    رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به فعالیت بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی در چین گفت: این کشور برندهای معروف دنیا را با برند آن کشور تولید و به بازار بین المللی عرضه می‌کند که هم اکنون در ایران نیز این فعالیت را آغاز کرده است.
    طحان پور ماندن کارخانه‌های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی را در بازار عرضه در صورت تولید مناسب امکان پذیر دانست و افزود: برخی از لوازم خانگی ایرانی نیز نسبت به سال‌های گذشته با وارد کردن تکنولوژی و دانش جدید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شده است.
    وی ایران را قطب و هاب منطقه برای صادرات لوازم خانگی اعلام کرد و گفت: برندهای معروف کره خط تولید لوازم خانگی را راه اندازی کرده است که با توجه به نبود کارخانه دیگری در کشورهای منطقه ایران در 2 سال آینده برای لوازم خانگی به هاب منطقه تبدیل خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر