رئیس انجمن لوازم خانگی مطرح کرد؛

ضرورت ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی در سال ۹۸

تولیدکنندگان برای جذب مشتری، کیفیت را افزایش می‌دهند

عصر کالا- انصاری گفت: در فضای تورم و کاهش قدرت خرید مردم، تولید کنندگان برای جذب مشتری، کیفیت بهتری نسبت به سال قبل ارائه می دهند.

ضرورت ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حبیب الله انصاری رئیس انجمن لوازم خانگی کشور درخصوص وضعیت لوازم خانگی در سال 98 گفت: واردات لوازم خانگی خارجی از ابتدای سال 98 باید ممنوع شود چراکه کیفیت لوازم خانگی که در داخل تولید می شود مطلوب بوده و جواب گوی نیاز بازار است.

    رئیس انجمن لوازم خانگی کشور افزود: کیفیت تولید لوازم خانگی قطعا در سال 98 بهتر خواهد شد چرا که در فضای تورمی و کاهش قدرت خرید مردم، تولید کننده با ایجاد ارزش افزوده و جذابیت‌های بیشتر در امر تولید برای جلب نظر مصرف کننده، تلاش خواهد کرد و باعث رغبت بیشتر مردم به خرید کالای ایرانی می شود.
    استفاده از نانو تکنولوژی در تولید لوازم خانگی کشور
    وی تصریح کرد: با ورود نانو تکنولوژی به عرصه لوازم خانگی داخلی، با این نگاه که لوازم خانگی تولید داخل دارای سطح باکتری زا نیست ،تمایل مصرف کنندگان به خرید کالای ایرانی بیشتر می شود.

    بیشتر بخوانید: مونتاژ کاری در صنعت لوازم خانگی، مانعی در برابر حمایت از تولید داخلی
    انصاری افزود: دولت می تواند با ارائه تسهیلات بیشتر به تولید کننده لوازم خانگی، به مصرف کننده این لوازم کمک کند. مردم نیاز بیشتری نسبت به کالای خانگی دارند تا خودرو یا وسایل دیگر و با ارائه این تسهیلات، تولید کننده با حداقل کسب سود می‌تواند نیاز مردم در این بخش را برطرف کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر