بازار راکد در سه راه امین حضور

کسبه حاضر به فروش اجناس نیستند

عصر کالا- رصد بازار لوازم خانگی در سه راه امین حضور نشان از رکود در این بازار دارد و با وجود نوسانات نرخ ارز اکثرکسبه این صنف حاضر به فروش محصولات خود نیستند.

کسبه حاضر به فروش اجناس نیستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، از سه راه امین حضور نشان از چندین پاساژ با اسامی مختلف در آن محل را دارد که تابلو‌های مزین به انواع برند‌های ایرانی و خارجی در آن‌ها پیداست و مغازه داران خرید و فروش ندارند و می‌گویند که جنس موجود نیست برخی از فروشندگان نیز صراحتا اعلام می‌کنند قیمت مشخصی از اتحادیه اعلام نشده ماهم نمی‌فروشیم.

    با قدم زدن در خیابان های اطراف سه راه امین حضور متوجه می‌شویم که بعضی از کسبه به دلیل نوسانات نرخ ارز حاضر به فروش محصولات خود نیستند و گرانی بیش از حد بازار این محصولات را بسیار کساد کرده است.

    این موضوع در اقلام خارجی و مخصوصا ماشین ظرفشویی بیش‌تر احساس می‌شود و خریدارانی که با حقوق کارمندی یا کارگری برای خرید به این مکان آمده اند به خرید اجناس ایرانی بسنده می‌کنند، اجناسی که هم اکنون قیمتشان برابر با قیمت برند‌های خارجی در چند ماه گذشته است.

    بر اساس این گزارش یخچال و فریزر از گران‌ترین اقلام موجود در مغازه‌ها بود که قیمت آن‌ها از موارد ایرانی 3 میلیون تومان شروع و تا برند خارجی 18 میلیون تومان معامله می‌شود بعد از آن، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی جز گران‌ترین‌ها بودند در این میان ارزان‌ترین اقلام خانگی نیز انواع گوشت کوب برقی و آسیاب برقی بودند.

    با هم کلام شدن با یکی از کسبه ای که این روزها کار زیادی برای انجام دادن نداشت به این موضوع رسیدیم که برخی از کسبه این صنف اجناسی را که پیش از این خریداری کرده بودند را در انبار‌های خود نگه داری می‌کنند و حاضر به فروش آن‌ها نیستند.

    حال باید دید نهاد های نظارتی به خصوص سازمان حمایت چه زمانی به این بازار ورود کرده و با متخلفان ان برخورد قاطع انجام میدهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر