فرصتی شگفت‌انگیز برای خرید از دیجی‌کالا

عصر کالا- جشنواره‌ «آخرین فرصت سال» دیجی‌کالا را از دست ندهید. از چهاردهم تا بیستم اسفند، مجموعه‌ای گسترده از کالاهای شگفت‌انگیز در اختیار کاربران دیجی‌کالا قرار می‌گیرد.

فرصتی شگفت‌انگیز برای خرید از دیجی‌کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، قسمت پیشنهادات شگفت‌انگیز آن است که به‌طورمعمول روزانه 10 کالای مختلف را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. شاید برای بسیاری از مشتریان دیجی‌کالا پیش آمده که موفق به خرید کالای مورد نظرشان در پیشنهادهای شگفت‌انگیز نشده باشند؛ ممکن است موجودی کالا سریع تمام شده باشد یا مشتری در جریان شگفت‌انگیزشدن آن قرار نگرفته باشد.

    اگر شما هم تاکنون موفق به خرید کالای شگفت‌انگیز خود نشده‌اید، جشنواره‌ی «آخرین فرصت سال» بهترین زمان برای این کار است.

    این جشنواره از چهاردهم تا بیستم اسفند برگزار می‌شود. در طول برگزاری این جشنواره هر گروه یک صفحه‌ی ویژه‌ خواهد داشت که در آن 48 عدد از کالاهای خود را به مدت یک ‌هفته عرضه خواهد کرد.

    این 48 کالا ثابت نیستند و اگر موجودی یک کالا تمام شود، با محصولی دیگر جایگزین می‌شود؛ بنابراین ممکن است در طول این یک هفته کالاهای هر گروه تغییر کنند و برای اینکه هیچ‌کدام از آن‌ها را از دست ندهید، روزانه به این صفحات سر بزنید. و همچنین علاوه بر این، هر چهارساعت یک‌بار، ده کالا شگفت‌انگیز می‌شوند. یعنی هر روز 60 کالای مختلف شگفت‌انگیز خواهند شد. از چهاردهم تا بیستم اسفند چشم از دیجی‌کالا برندارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر