رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

بازار لوازم خانگی آرام است

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه بازار لوازم خانگی آرام است، گفت: پیش بینی دقیقی را نمی‌توان در این بازار متذکر شد.

بازار لوازم خانگی آرام است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون نصیری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با بیان اینکه بازار لوازم خانگی آرام است، گفت: به لحاظ افزایش یا کاهش قیمت لوازم خانگی نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی را در این بازار متذکر شد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با بیان اینکه یک هزار و 700 واحد صنفی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: آمار دقیقی از تعداد واحد‌های صنفی بدون پروانه در صنف فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه نداریم.

    به گفته نصیری، میزان اشتغالزایی در هر واحد صنفی متفاوت است بنابراین نمی‌توان آمار دقیقی در این صنف مطرح کرد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با اشاره به تأثیر نوسانات نرخ ارز بر این صنف اظهار کرد: اگر نرخ ارز به سرعت در بازار تغییر کند، به‌طور قطع در تهیه مواد اولیه تأثیر گذار خواهد بود و تولیدکنندگان بنا بر تغییر نرخ ارز تا حدی قیمت‌های خود را افزایش یا کاهش می‌دهند.

    نصیری با بیان اینکه تولید کالای ایرانی در سطح کارخانه‌ها افزایش یافته است، افزود: امسال 40 درصد اشتغال ما در این صنف بیشتر شده است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه یادآوری کرد: این صنف هم همانند سایر اصناف در جهت تحقق رونق تولید، گام‌های بلندی تا پایان سال بر می‌دارد که امیدواریم مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

    نصیری گفت: زمانی که بازار لوازم خانگی از نظر کیفیت و بسته بندی مناسب باشد به‌طور قطع می‌تواند با کالا‌های خارجی رقابت کند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه درخصوص رسیدگی شکایات مردمی گفت: خوشبختانه در طی این سالها در ارتباط با پیگیری و رسیدگی به شکایات مردم همکاری و هماهنگی خوبی با سازمان تعزیرات داشته ایم.

    نصیری در پایان گفت: امیدواریم  بازار لوازم خانگی آشپزخانه روند رو به رشد خود را طی کند و همه کالا‌ها با تولید ایرانی ساخته و وابستگی به خارج کمتر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر