پول دور نریزید؛ لوازم خانگی +A بخرید

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی به مردم توصیه کرد که برای کاهش هزینه خانوارها کالای خریداری کنند که درجه کیفی آنها +A است؛ اما این گفته باعث خواهد شد که داد بسیاری از تولیدکنندگان در‌ آید اما این سخن واقعیت است و تولیدکنندگان باید تلاش کنند که به این مرحله برسند.

پول دور نریزید؛ لوازم خانگی +A بخرید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گسترش, محمد طحان پور بیان کرد: نرخ لوازم خانگی ایرانی با لوازم خانگی خارجی 20 درصد متفاوت است.

    طحان‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران به بالا بودن درجه کیفی کالاها توجه دارند، گفت: به‌عنوان مثال کارخانه یخچال‌سازی امرسان 15 مدل یخچال تولید می‌کند؛ که از تعداد یخچال فقط 2 مدل آن درجه کیفی+A را دارد. قیمت یخچال 10 فوت به بالا از 850 تومان تا 6 میلیون است.

    به گفته وی؛ همواره لوازم خانگی ایرانی با برند ترک قیاس می‌شود. متاسفانه تولیدکنندگان ما در بحث خدمات پس از فروش نسبت به آنها ضعیف‌تر هستند و نمی‌توانند در این زمینه از آنها سبقت بگیرند.

    این فعال اقتصادی با بیان اینکه بسیاری از خریداران به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش، از خرید کالای ایرانی منصرف می‌شوند، خاطر نشان کرد: این روزها داشتن خدمات پس از فروش مناسب برای مشتریان یک ضرورت است و تولیدکنندگان برای جلب رضایت آنها باید باجدیت بیشتری در این زمینه ورود کنند.

    طحان‌پور با اشاره به تغییر سبک خرید مردم، گفت: در گذشته مردم برای خرید نیازها خود به مرکز بازار لوازم خانگی یعنی سه راه امین حضور می‌رفتند این در حالی است که این روزها بسیاری از مردم کالای خود را از طریق فروشگاه‌های مجازی خریداری می‌کنند: چرا که در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در وقت نگران ترافیک و جای پارک هم نخواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر