عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کرد:

انبارهای تهران مملوء از لوازم خانگی است

عصر کالا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی پیرامون التهابات در بازار لوازم خانگی ارائه کرد.

انبارهای تهران مملوء از لوازم خانگی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی پور با اشاره به طرح مباحثی همانند احتکار لوازم خانگی، گفت: انبارها در تهران پر از لوازم خانگی بوده و در مقابل مغازه ها و  200 متر پایین تر از مجلس مغازه ها مملوء از لوازم خانگی است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه  تولیدکنندگان شب و روز زحمت می کشند و در اصفهان لوازم خانگی تولید می کنند، افزود: از آنجا که قیمت فولاد و لوازم برقی در نوسان است تمام مغازه داران برای فروش لوازم خانگی احتیاط می کنند.

    رفته رفته سرمایه در گردش فروشندگان لوازم خانگی یک چهارم و یک پنجم می شود

    وی ادامه داد: اگر تولیدکنندگان امروز یک کالای لوازم خانگی را یک میلیون تومان می فروشند فردا باید دو میلیون تومان بخرند و جایگزین کالای فروخته شده کنند که رفته رفته سرمایه در گردش فروشندگان لوازم خانگی یک چهارم و یک پنجم می شود.

    فروشندگان لوازم خانگی به دلیل اینکه سرمایه شان از دست نرود کالا نمی فروشند

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فروشندگان لوازم خانگی به دلیل اینکه سرمایه شان از دست نرود کالا نمی فروشند، یادآور شد: بازاریان در حال حاضر به دنبال ثبات قیمتی در لوازم خانگی هستند تا بتوانند سرمایه خود را حفظ کنند.

    دولت و وزارت صنعت باید ثبات قیمتی ایجاد کنند

    وی افزود: امروز اگر مغازه داری یک یخچال را سه میلیون بفروشد فردا باید چهار میلیون خریداری و جایگزین کند، بنابراین برای اینکه سرمایه از دستش نرود مجبور به صبر است تا ثبات قیمتی ایجاد شود.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم ثبات قیمتی در کالاها، تصریح کرد: دولت و وزارت صنعت باید ثبات قیمتی ایجاد کنند، چراکه تولید، واردات و نظارت بر تولید بر عهده آنها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر