تاثیر بسته ارزی دولت بر بازار لوازم خانگی

پیشنهاد تولید کنندگان لوازم خانگی به وزارت صنعت

عصر کالا- سخنگوی انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی گفت: با ارایه بسته ارزی از سوی دولت، ما هنوز هیچ تغییری را احساس نکرده ایم و اگر این مشکل حل نشود مجبور به واردات لوازم اولیه به صورت آزاد خواهیم بود که با رشد نجومی قیمت‌ها مواجه خواهیم شد.

پیشنهاد تولید کنندگان لوازم خانگی به وزارت صنعت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، محمد رضا غزنوی درباره تاثیر بسته ارزی بر قیمت لوازم خانگی گفت: بسته جدید ارزی هیچ تاثیری بر لوازم خانگی نداشته و اگر این امر صورت نگیرد با مشکلاتی مواجه خواهیم شد که عواقب آن گران شدن قیمت‌ها است.

    وی افزود: متاسفانه هم اکنون بازار در بلاتکلیفی قرار دارد و مدیران ما باید با توجه به شرایط بازار به افزایش قیمت‌ها اقدام کنند، ولی ما هیچگونه اطلاعیه ای در این مورد از سوی دولت دریافت نکرده ایم و قادر به افزایش قیمت‌ها نیستیم.

    سخنگوی انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی در مورد واردات مواد اولیه تصریح کرد: لوازم خانگی به مواد اولیه نیازمند هستند که متاسفانه توانایی تولید آن‌ها را در کشور نداریم و اگر نرخ ثانویه ارز شامل حال صنف لوازم خانگی نشود ما مجبور به تهیه لوازم اولیه به صورت آزاد خواهیم شد که در این صورت قیمت تمام شده لوازم با رشد نجومی مواجه خواهد شد که قدرت مردم را بسیار کاهش می‌دهد و نهایتا منجر به رکود تورم خواهد شد.

    محمد رضا غزنوی در ادامه بیان کرد: پیشنهاد‌هایی را در این رابطه به وزارت صنایع ارایه داده ایم که هم مشکلات مردم را شامل می‌شود و هم با فساد و رانت خواری که هم اکنون شاهد آن در بازار لوازم خانگی هستیم جلوگیری خواهد کرد که نتایج آن متقابلا اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر