رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خبرداد:

افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی در بازار

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه شرکت‌های لوازم خانگی از سال گذشته درخواست افزایش قیمت دادند، گفت: از ابتدای اردیبهشت قیمت لوازم خانگی میانگین ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان, تغییرات قیمت در بازار ارز موجب شد تا برخی از شرکت‌های لوازم خانگی از عرضه کالا به بازار خودداری کنند تا قیمت‌ها را افزایش دهند به همین دلیل خرید و فروش در بازار لوازم خانگی به حداقل رسید.

    محمد طحان پور اظهار کرد: بهمن ماه سال گذشته شرکت‌های لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت را به سازمان حمایت اعلام کرده بودند که این سازمان اعلام کرد تا آخر فروردین ماه اجازه افزایش قیمت ندارند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه هم شرکت‌های خارجی و هم داخلی به دنبال افزایش قیمت از قبل سال جدید بودند، ادامه داد: داخلی‌ها هم مدعی هستند که مواد اولیه افزایش داشته بنابراین به دنبال افزایش قیمت هستند.

    وی افزود: در ابتدای سال با توجه به تغییرات در بازار ارز، شرکت‌ها به بهانه انبارگردانی از عرضه کالا خودداری کردند و فروشگاه‌ها نیز بالطبع از فروش سر باززدند.

    طحان پور تصریح کرد: با توجه به نامه سازمان حمایت مبنی بر عدم افزایش قیمت تا پایان فروردین ماه طبق اطلاعاتی که دارم از ابتدای اردیبهشت ماه قیمت لوازم خانگی به طور میانگین 10 درصد افزایش می‌یابد.

    همچنین حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه در حال افزایش قیمت نداشتیم گفت: افزایش 20 درصدی حقوق کارگران و قیمت دلار قطعا بر قیمت تمام شده اثر خواهد گذاشت.

    وی با بیان اینکه همچنین قیمت مواد اولیه نیز افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر تمام این موارد در حال بررسی است و پس از بررسی این موارد برای قیمت گذاری جدید تصمیم گیری می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر