با هماهنگی سازمان تغزیرات صورت گرفت؛

گشت بازرسی قیمت لوازم خانگی با دستور وزیر صنعت

عصر کالا- با دستور وزیر صنعت مبنی بر رصد و پایش وضعیت عرضه و نوسانات قیمت لوازم خانگی، با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران مبادی عرضه در سطح شهر تهران بازرسی شد.

گشت بازرسی قیمت لوازم خانگی با دستور وزیر صنعت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, شهرام میرآخورلو «معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان» گفت: با توجه به بار روانی ناشی از تلاطمات ارزی در هفته های گذشته و به دلیل کاهش تقاضای خرید و رکود حاکم بر بازار، عدم عرضه از سوی مراکز فروش و واحدهای صنفی مشاهده نشد.

    وی افزود: همچنین با توجه به اینکه امسال هیچ گونه مجوزی برای افزایش قیمت ابلاغ نشده است لذا برخورد تعزیری با واحدهای صنفی و نمایندگی های فروش متخلف وفق قانون معمول شد.

    معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: برابر هماهنگی انجام شده با تعزیرات حکومتی مقرر شد ظرف روز آینده سازمان تعزیرات حکومتی ضمن برگزاری جلسه با شرکت های تولیدکننده و واردکنندگان مربوطه، مراتب لزوم رعایت ضوابط و دستورالعمل های صادره از ناحیه کارگروه تنظیم بازار را ابلاغ و پیگیری مقتضی در راستای تعدیل قیمت انجام شود که نتایج آن اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر