ORII هدست بلوتوثی که مانند انگشتر روی انگشت شما قرار می گیرد

عصر کالا- زمانی که درباره هدست های بلوتوثی صحبت می کنیم، تصویری که در ذهن نقش می بندد، دستگاه های کوچکی است که مانند دسته عینک پشت گوش قرار می گیرد اما یک شرکت تازه تأسیس هنگ کنگی با نام Origami Labs با هدف تولید یک هدست بلوتوثی جدید که از طراحی متفاوتی برخوردار باشد، حلقه هوشمند ORII را تولید کرده است.

ORII هدست بلوتوثی که مانند انگشتر روی انگشت شما قرار می گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ORII Is A Bluetooth Headset That You Wear On Your Finger، شاید فکر کنید یک حلقه هوشمند چگونه می تواند مانند یک هدست عمل کند؟ به نظر می رسد آزمایشگاه اوریگامی قصد دارد به جای تولید یک هدست بلوتوثی استاندارد، حلقه هوشمندی بسازد که به عنوان یک گیرنده عمل می کند و سپس بر اساس فناوری القای استخوانی (فناوری که بر پایه ارتعاشات از طریق استخوان جمجمه صدا را به گوش داخلی منتقل می سازد) صدا را از حلقه به گوش انتقال می دهد. تنها مشکل این حلقه های هوشمند این است که در حین صحبت باید تمام وقت انگشت خود را در کنار گوش نگه دارید.

    پس استفاده از این حلقه های چه مزیتی بر هدست های بلوتوثی قدیمی دارد؟ همین که دیگر مجبور نیستید تمام مدت یک دستگاه در داخل گوشتان فرو کنید امتیاز بسیار مهمی است. همچنین می توان به این حلقه از جنبه زیبایی و مد هم نگاه کنیم، افراد زیادی عادت به استفاده از بیش از یک انگشتر دارند؛ بنابراین می توانند یکی از حلقه ها را از انگشتشان در آورده و جای آن را به ORII بدهند و در نتیجه یک دستگاه کمتر با خود حمل کنند.
    اما با توجه به این که شما در حین مکالمه باید انگشت خود را کنار گوشتان نگه دارید، دیگر مثل هدست های بلوتوثی سنتی کاملاً هندزفری محسوب نمی شود. با این حال از امتیازات دیگری مانند پشتیبانی از Siri و Google Assistant برخوردار است که به احتمال زیاد مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. حلقه ORII در حال حاضر برای جمع آوری سرمایه اولیه در سایت کیک استارتر قرار گرفته و به نظر می رسد حمایت های زیادی از آن به عمل آمده است. شما می توانید این هدست بلوتوثی جالب را پیش خرید کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر