فعالسازی و انتقال مالکیت گوشی‌های نو و کارکرده ۴ برند از شنبه الزامی شد

عصر کالا- از روز شنبه مورخ ۱۴ بهمن، فرآیندهای فعالسازی و انتقال مالکیت برای تمامی تلفن‌های همراه با نشان تجاری اپل، بلک بری، موتورولا و گوگل پیکس اعم از نو و کارکرده الزامی خواهد بود.

فعالسازی و انتقال مالکیت گوشی‌های نو و کارکرده ۴ برند از شنبه الزامی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از روز شنبه مورخ 14 بهمن، فرآیندهای فعالسازی و انتقال مالکیت برای تمامی تلفن‌های همراه با نشان تجاری اپل اعم از نو و کارکرده الزامی خواهد بود.

    در حالیکه کمیته اجرای رجیستری پیش از این فرآیندهای فعالسازی و انتقال مالکیت را برای اپل الزامی کرده بود در آخرین اعلام خود، تصریح کرده: علاوه بر تلفن‌های همراه اپل، فرآیندهای فعال سازی و انتقال مالکیت برای تمامی تلفن‌های همراه (نو و کارکرده) با نشان تجاری بلک بری، موتورولا و گوگل پیکسل نیز از روز شنبه مورخ 14 بهمن الزامی خواهد بود.

    لذا افرادی که قصد خرید و فروش تلفن همراه با نشان تجاری اپل را دارند، باید حتماً نسبت به انجام این فرآیندها اقدام نمایند.
    مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از انجام ندادن این فرآیندها،برعهده فرد خریدار تلفن همراه است. به‌عنوان مثال درصورت رؤیت یک شناسه جعلی مشابه با شناسه تلفن همراه خریداری شده، چنانچه فرآیند انتقال مالکیت و فعالسازی پس از خرید انجام نشده باشد، ممکن است منجر به تضییع حقوق خریدار گردد. لذا توصیه می‌‌شود حتماً این فرآیندها هنگام خرید و فروش تلفن همراه انجام گردد.
    فرآیندهای فعالسازی و انتقال مالکیت برای سایر برندهای مشمول طرح نیز به زودی الزامی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر