سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

انجام ریجیستری ۹۰ درصد موبایل‌ها با اجرایی شدن طرح برای سامسونگ

عصر کالا- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با ریجستری سامسونگ ۹۰ درصد تلفن‌های همراه شامل این طرح می‌شوند.

انجام ریجیستری ۹۰ درصد موبایل‌ها با اجرایی شدن طرح برای سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایبِنا، سعید باستانی در خصوص وضعیت اجرای طرح ریجستری گوشی‌های تلفن همراه، اظهارداشت: می‌توان گفت یکی از بهترین طرح‌هایی که در سال گذشته اجرایی شد اجرای طرح ریجستری تلفن همراه بود که از قاچاق جلوگیری و یک کالای وارداتی محض را تعیین تکلیف کرد.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اجرای طرح ریجستری منابع مالی نیز برای دولت داشته است، گفت: از بحث منابع مالی که گذر کنیم، اگر  بخواهیم روشی را پیدا کنیم که سیستم را برای واردات به کشور نظام‌مند کند، بهترین مدل طرح ریجستری تلفن‌های همراه است.

    نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات، زاوه در مجلس شورای اسلامی، در این خصوص که اجرای طرح ریجستری در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهارداشت: از میان برندهای موجود برای ریجستری تنها سامسونگ باقی مانده است که مقرر شد بزودی ریجستری تلفن‌های همراه این برند نیز تکمیل شود که با این اقدام 90 درصد تلفن‌های همراه شامل طرح می‌شوند.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در پایان در خصوص اینکه آیا محل خاصی برای مصرف درآمدهای حاصل از ریجستری تلفن‌های همراه در نظر گرفته شد، گفت: درآمد حاصل از اجرای این طرح عوارض است که همه آنها تجمیع شده و در قانون مصرف این درآمدها مشخص شده است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر