کاهش درآمد ۴ درصدی سامسونگ از فروش Galaxy Note ۹

عصر کالا- گزارش مالی سه ماهه دوم شرکت سامسونگ نشان می‌دهد که درآمد این شرکت ۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاهش درآمد ۴ درصدی سامسونگ از فروش Galaxy Note ۹
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، گزارش‌های مالی شرکت سامسونگ از درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال 2018 این قضیه را ثابت می‌کنند که میزان درآمد آن‌ها در سه ماهه دوم امسال به میزان 52.28 میلیارد دلار کاهش یافته و این به معنای کاهش 4 درصدی درآمد این شرکت است. هرچند، این میزان درآمد سود عملی 6 درصدی را برای شرکت سامسونگ به همراه دارد و درآمد این شرکت امسال، نسبت به سال قبل 13.28 میلیارد دلار بیشتر شده است.

    شرکت سامسونگ درباره سود کلی خود اعلام کرده است که دلیل این سود، تجارت نیمه هادی این شرکت بوده که در طی سه ماهه گذشته به صورت قوی و پایدار فعالیت کرده است. این شرکت همچنین دلیل کاهش خرید محصولات خود را کمتر شدن تقاضا برای خرید نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر و کمتر شدن نمایشگرهای LCD در این محصولات می‌داند.

    روی هم رفته، قسمت فروش موبایل‌های سامسونگ در طول سه ماهه دوم سال 2018، 21.44 میلیارد دلار فروخته است که این میزان فروش 2.38 میلیارد دلار سود را برای این شرکت به همراه داشته است. میزان درآمد و سود این شرکت در سال گذشته در همین زمان، به ترتیب 26.81 میلیارد دلار و 3.62 میلیارد دلار بود. این کاهش شدید در فروش محصولات سامسونگ به دلیل بالا رفتن هزینه‌های بازاریابی، فروش آهسته Galaxy S9 و +Galaxy S9 و میزان رقابت شدید در بازارهای جهانی اتفاق افتاده است.

    سامسونگ امیدوار است که این روند در میزان فروش دستگاه‌های سامسونگ در آینده تغییر خواهد کرد و در نیمه دوم امسال میزان درآمد این شرکت هم افزایش خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر