درآمد ۲۷میلیارد دلاری ال.جی در سه ماه

عصر کالا- شرکت ال جی با انتشار گزارش مالی، نشان داد که توانسته است در فروش محصولاتش عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.

درآمد ۲۷میلیارد دلاری ال.جی در سه ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجایی که با پایان ماه ژوئیه ، شرکت های مختلف گزارش های مالی از عملکرد، درآمد و سودآوری خود ارائه می دهند ، حالا شرکت ال جی نیز با انتشار یک گزارش از عملکرد مناسب و قابل قبول خود خبر داده است .

    بر اساس این گزارش، علیرغم رقابت شدیدی که در بازار گوشی های هوشمند وجود دارد، ال جی توانسته است در سه ماهه دوم سال 2018 میلادی با کسب 27 میلیارد دلار رکورد بالاترین درآمد در نیمه نخست سال را به خود اختصاص دهد.

    البته لازم به ذکر است که بازار گوشی های هوشمند این روزها با رکود بالایی مواجه است که به شدت میزان فروش تمامی شرکت های تولیدکننده موبایل را پایین کشانده است .

    بر اساس گزارش های منتشر شده ، میزان فروش گوشی های هوشمند بین ماههای مارس و ژوئن سال جاری 2018 میلادی ، 1.92 میلیارد دلار ثبت شده است که در این میان ال جی حدود 171.95 میلیون دلار  زیان عملیاتی متحمل شده است .

     این شرکت کره ای اعلام کرده که امیدوار است بتواند یک گزارش مالی قدرتمندی را برای پاییز سال جاری میلادی منتشر کند تا علاوه بر وخیم شدن وضعیت و میزان فروش ال جی ، سود و درامد بالایی را برای این شرکت به ارمغان بیاورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر