پیش از خرید گوشی به این نکات توجه کنید

عصر کالا- خریداران گوشی حتماً هنگام خرید گوشی را استعلام کنند و چنانچه در جواب استعلام مشخص شد که گوشی مورد نظر جزو گوشی‌های ثبت شده قانونی نیست، از خرید آن تحت هر شرایطی پرهیز کنند.

پیش از خرید گوشی به این نکات توجه کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با تاکید بر اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) برای گوشی‌های تلفن همراه با نشان ال جی (LG) از 28 بهمن ماه از متقاضیان خرید گوشی‌های تلفن همراه با نشان آیفون، گوگل، بلک بری، موتورولا و ال جی که مشمول طرح رجیستری شده‌اند، درخواست کرد در هنگام خرید به توصیه‌های زیر توجه کنند:

    1- خریداران حتماً هنگام خرید گوشی با نشان‎‌های ذکر شده و سایر گوشی‌هایی که در هفته‌های آتی مشمول طرح می‌شوند با استفاده از سامانه #7777* اصالت IMEI گوشی را استعلام کنند و چنانچه در جواب استعلام مشخص شد که گوشی مورد نظر جزء گوشی‌های ثبت شده قانونی نیست، از خرید آن تحت هر شرایطی پرهیز کنند.
    2- گوشی‌هائی که توسط فروشندگان عرضه می‌شود حتماً باید دارای کد فعال‌سازی باشد. این کد باید در داخل جعبه گوشی و یا کارت گارانتی وجود داشته باشد. چنانچه این کد وجود نداشت از خرید گوشی پرهیز کنند. و یا در هنگام خرید کد فعال‌سازی را از فروشنده درخواست کنند.
    3- پس از خرید گوشی با استفاده از سامانه #7777* و با استفاده از منوی فعال‌سازی نسبت به فعال‌سازی گوشی خود اقدام کنند تا در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نشوند.
    4- ثبت گوشی‌های تلفن همراه به هیچ عنوان هزینه‌ای ندارد و خریداران نباید به ادعاهایی مبنی بر اینکه با پرداخت مبلغی می‌توان گوشی‌های قاچاق را در سامانه ثبت کرد توجه کنند تا پس از خرید برای استفاده از گوشی با مشکل مواجه نشوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر