۳ روز تا قطع گوشی‌های رجیسترنشده اپل

آیفون و آیپدهای رجیسترنشده تا ۱۷ دی ماه مهلت استفاده دارند

عصر کالا- در حالی که برخی اخبار از قطع تلفن‌های همراه رجیسترنشده آیفون و تبلت‌های آیپد از امروز خبر می‌دهد، اما دارندگان این محصولات تا ۱۷ دی‌ماه برای ثبت گوشی خود در شبکه رجیستری فرصت دارند.

آیفون و آیپدهای رجیسترنشده تا ۱۷ دی ماه مهلت استفاده دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، امروز اخباری مبنی بر قطع ارتباط تلفن‌های همراه ثبت‌نشده (رجیستر نشده)، آیفون و تبلت‌های آیپد منتشر و اعلام شد که از امروز ارتباط گوشی‌های رجیسترنشده به تدریج از شبکه اپراتورهای تلفن همراه قطع می‌شود، زیرا تمام دارندگان محصولات سیم‌کارت‌خور اپل باید تا قبل از 14 آذر گوشی خود را فعال می‌کردند و یک ماه به طور موقت برای استفاده از گوشی‌های ثبت‌نشده فرصت داشتند.

    در حالی که برخی خبرها از قطع محصولات رجیستر نشده اپل از امروز 14 دی ماه بود آخرین مهلت استفاده از این گوشی‌ها 17 دی‌ماه اعلام شده است.

    بنابر اعلام قبلی و رسمی کمیته اطلاع‌رسانی درباره طرح رجیستری تمامی مدل گوش‌های اپل که از 14 آذرماه در طرح رجیستری ثبت شده‌اند اگر در 17 دی ماه در شبکه رجیستری ثبت نشوند، جزو گوشی‌های قاچاق محسوب شده و دیگر از اپراتوری‌های تلفن همراه سرویس نمی‌گیرند.

    بنابر اعلام این کمیته سه برند گوشی گوگل، بلک بری و موتورولا نیز از تاریخ 8 دی شامل طرح رجیستری شده‌اند و تا یک ماه آینده فرصت دارند.

    بنابراین قطع ارتباط آیفون و آیپدهای ثبت‌نشده (رجیستر نشده) از امروز صحت ندارد و دارندگان این محصولات تا 17 دی‌ماه فرصت استفاده و ثبت گوشی در سامانه رجیستری را دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر